Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az összes BMW-nek drága a...

Az összes BMW-nek drága a fenntartása?

Figyelt kérdés

Lassacskán autócsere előtt állok és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy sok autó tetszik, így nem győzök érdeklődni.

Szembejött velem egy e92-es 318i BMW 9500 €-ért, 2011-ből ami szintén megtetszett. Ezek a lassan 15 éves autók is már az új kor vívmányai, amik fél olyan minőségűek voltak mint a régebbiek. Vételre nem sajnálnám a pénzt, inkább attól félnék, hogy ugyanúgy sorba adja meg magát minden. Addig ráadásul autóm sincs és még baromi drága is. De ugyanezt a kérdést feltehetném a W204-es Merciről is vagy a dízel Mk2-es Audi TT-ről. Ha mindig, minden körülmények között azt a választ kapom, hogy problémás és drágán fenntartható autók, akkor inkább veszek egy olcsóbb kategóriás, kevésbé prémium márkájú autót. Szerencsére azok között is akadnak amik tetszenek.



nov. 17. 09:12
1 2 3
 1/23 A kérdező kommentje:
*fél olyan minőségűek voltak mint a régebbiek?*
nov. 17. 09:13
 2/23 anonim válasza:
38%
Az összesnek.
nov. 17. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
22%
Nem. Ezt tipik ilyen lúzer,irigy duma. 2 BMW-m is van,és mondom nem igaz.
nov. 17. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
70%

Bizony drága és azért szabadul meg tőle a legtöbb ember.

AZ újnak nem drága a fenntartása 5-6 éves koráig csak a szerviz dijak vannak, bár ez se olcsó.

Majd később amikor már jön a baj , na akkor szokták eladni és a lúzerek meg ráharapnak.

Nyilván van néhány ami jó és nem kell rákölteni, de ez nagyon ritka.

Múltkor láttam egy videót amin féltengelyt kellett cserélni és ez 500 ezerbe került darabja.

nov. 17. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
23%
Nem csak az a baj,hogy drága szervizelni, hanem,hogy addig nincs autód, és sajnos túlságosan gyakran előfordulhat ilyen. Tudok olyanról aki újonnan vett BMW-t, és nem az anyagiak miatt adta el,hanem mert minden hónapban egy hetet a szervízben volt az autó, miközben szüksége lett volna rá.
nov. 17. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
91%
Drágább, mint az átlag.
nov. 17. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:
53%
Na csaknem a tyúkszemére léptem hogy lepontozott valaki??
nov. 17. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:
82%
Kinek mi a drága. Akinek jól menő vállalkozása van az kirázza a kisujjából azt a félmilliós szervizdíjat. Csak az a baj hogy sokan vesznek prémiumot akinek valójában egy Swiftet engedne meg a pénztárcájuk. És akkor igen, drága lesz mert háromhavi fizut el visz egy nagyobb szerviz.
nov. 17. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
86%
Az én BMW 535d-mben olajcsere + 4 szűrő = 120 ezer. Egy átlag normál autóban ez 20-40 ezer forint körül mozog. Na, hát arányaiban ennyivel drágább a BMW.
nov. 17. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
20%

Drága, mert eleve rosszabb minőségűek a gyári első szerelésű alkatrészek, mint egy japán autóban. Drágább maga az alkatrész is és jellemzően szarrá van bonyolítva az egész autó.


Vezérműlánc, szívósor, hajtókarcsapágy, stb. Néhány alkatrész, amit egy minőségi autóban sose kell cserélni. A BMW megoldotta, hogy ezek is tönkremenjenek.

nov. 17. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!