Az összes BMW-nek drága a fenntartása?
Lassacskán autócsere előtt állok és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy sok autó tetszik, így nem győzök érdeklődni.
Szembejött velem egy e92-es 318i BMW 9500 €-ért, 2011-ből ami szintén megtetszett. Ezek a lassan 15 éves autók is már az új kor vívmányai, amik fél olyan minőségűek voltak mint a régebbiek. Vételre nem sajnálnám a pénzt, inkább attól félnék, hogy ugyanúgy sorba adja meg magát minden. Addig ráadásul autóm sincs és még baromi drága is. De ugyanezt a kérdést feltehetném a W204-es Merciről is vagy a dízel Mk2-es Audi TT-ről. Ha mindig, minden körülmények között azt a választ kapom, hogy problémás és drágán fenntartható autók, akkor inkább veszek egy olcsóbb kategóriás, kevésbé prémium márkájú autót. Szerencsére azok között is akadnak amik tetszenek.
Bizony drága és azért szabadul meg tőle a legtöbb ember.
AZ újnak nem drága a fenntartása 5-6 éves koráig csak a szerviz dijak vannak, bár ez se olcsó.
Majd később amikor már jön a baj , na akkor szokták eladni és a lúzerek meg ráharapnak.
Nyilván van néhány ami jó és nem kell rákölteni, de ez nagyon ritka.
Múltkor láttam egy videót amin féltengelyt kellett cserélni és ez 500 ezerbe került darabja.
Drága, mert eleve rosszabb minőségűek a gyári első szerelésű alkatrészek, mint egy japán autóban. Drágább maga az alkatrész is és jellemzően szarrá van bonyolítva az egész autó.
Vezérműlánc, szívósor, hajtókarcsapágy, stb. Néhány alkatrész, amit egy minőségi autóban sose kell cserélni. A BMW megoldotta, hogy ezek is tönkremenjenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!