Suzuki Swift és Suzuki Ignis - mitől van ez a különbség a két autóban?
Nincs 4500-on a fordulatszám, ez tuti. Csak akkor, ha nem kapcsoltál fel ötödikbe.
100-on forog 3000-t, 130-on 3900.
Ez tuti, nem vitaindító volt, hanem tényközlés.
4. fokozatban 170 a vége ott tilt le 6000-es fordulatnál.
Ebből visszaszámolva kijön, hogy negyedikben a 130 az 4588-as fordulatszám.
De csak a te kedvedért ki is matekoztam.
Az Ignis kerékátmérője 585 mm új gumival.
Ez azt jelenti, hogy a kerülete 1,84 méter, ekkora utat tesz meg egy kerékfordulatra.
Itt vannak az áttételek, nem csak a váltó, hanem összeszorozva a váltó áttétel a diffi végáttételével:
1: 14,18
2: 7,82
3: 5,25
4: 3,97
5: 3,35
Az egy másodpercre eső motor fordulatok száma:
3000-nél: 50
3900-nál: 65
4500-nál: 75
Ezt elosztva az áttétellel megvan a kerék másodpercenkénti fordulatszáma.
Ötödik fokozatban a másodpercenkénti kerékfordulatok száma:
3000: 14,9; a megtett út 27,5m
3900: 19,4; a megtett út 35,7m
4500: 22,4; a megtett út 41,2m
A sebességek km/h-ban (m/s érték x 3,6)
3000: 99
3900: 128,5
4500: 148,3
A pontatlanságok a kerekítési hibának köszönhetőek, mindenhl egy tizedesre kerekítve számoltam.
A fenti áttétel adatok tények, a neten vagy a kocsi szervizleírásában utána lehet nézni.
A kerékátmérő szintén pontos, aki nem hiszi, mérjen utána.
Dehogyis, nem lennék azért olyan hülye, hogy 130-nál negyedikbe használjam az autót 30 éves jogsival a hátam mögött.
Persze tudom, hogy nem vitaindító, de tényleg 4500 körül forog.
Nem forog annyit. Ez tény. 16 éve van Ignisem.
Le is fogadom, haa kiteszel az asztalra 50 lepedőt, le is videózom neked, sőt személyesen is meggyőződhetsz róla. Aztán mivel elvesztetted a fogadást, viszem a lét.
HA ennyire biztos vagy benne, állod.
Ha nem, akkor nem írtál igazat.
Ennyire egyszerű.
Levezettem a tényekből. Mindnnek utána lehet nézni, mérni. Átmérők, áttételek, stb.
Ha igazad lenne, nem készülhetett volna el ez a videó.
Harmadikban kihuzatva, negyedikben meg addig, ameddig elforgott, majdnem tiltásig (kb. 6000 volt)
A minőség egy régi, kaputelefon minőséget produkáló fényképezőnek köszönhető, akkor még nem volt okostelefonom.
Ha negyedkben a 170 felel meg 6000/perc fordulatszámnak, akkor 130-nál forog 4500-at.
Ez tény.
Utálom, amikor valaki nyilvánvaló valótlanságokon kezd el izmozni. Olyanokon, amikről bármikor be lehet bizonyítani, hogy nem igaz.
A videó linkje:
Tudom, most jön az, hogy nem negyedikben, hanem ötödikben volt az autó.
De kérdés, állod a fogadást?
Húha, de nagy itt valakinek az igazságérzete és az egója.
Az én Ignisem 4500-on forog 130-nál. Semmi célom nem lenne ezzel hazudni, mivel semmi előnyöm nem származna belőle. :D
Tőlem egy forintot nem fogsz látni azért amiért neked más a nézőpontod, mint nekem.
Sajnálom, hogy ennyire meg vagy keseredve, hogy már már betegesen rá akarod valakire erőltetni az álláspontodat.
Én a témát ezennel lezártam a részemről.
Nem forog annyit, nem foroghat.
Tagja vagyok egy Ignises FB csoportnak, mindenkié annyit forog, mint az enyém.
Neked biztos külön legyártottak egy speciális rövid váltót.
De tudod mit, tegyél fel egy videót, ahol látszik a sebességmérő és a fordulatszámmérő is, és kapcsolj végig egyestől ötösig. Nem is kell kihuzatni, elég ha 65-ig felgyorsulsz. Abból minden látszani fog.
Ha nem állod a fogadást, egy hazug sz@rember vagy. Nem egy ilyen van itt.
Adottak az Ignis műszaki paraméterei. A világ összes benzines Ignise annyit forog 130-nál, mint az enyém. A tiéd se lehet más.
Egyszerűen egy jellemtelen, gumigerincű alak vagy, aki nem meri beismerni, hogy tévedet.
Ennyike.
Ide van készítve az ötvenezer forint a fogadásra, de annyira hernyó vagy, hogy nem mered bevállalni.
A videómból egyértelműen látszik, hogy hazudsz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!