Mi a különbség a 2 állj elsőbbségadás kötelező tábla között?
Figyelt kérdés
Mi a különbség a 6 szögű stop tábla és a 3 szögű stop kiegészítést kapott tábla között?nov. 6. 06:31
11/23 anonim válasza:
Kép vagy helyszín?
A stop tábla a legtöbb országban 8 szögletű, de még megengedett a körben háromszög stop felirattal is.
Amit te láttál, az valószínűleg előjelző tábla volt, de azon szokott lenni távolság is.
12/23 anonim válasza:
Lelopták róla, hogy hány méterrel később fogsz stop táblát látni.
14/23 anonim válasza:
Vagy ellopták a stop táblát ami utána jött volna 100-200 méterrel 😅
15/23 anonim válasza:
16/23 anonim válasza:
Úristen remélem itt senkinek nincs jogosítványa
18/23 anonim válasza:
#17 Mert akkor annyival több parkolóhelye lenne gondolom...
19/23 anonim válasza:
Mondjuk kevés nagyobb hülyeség van, mint a stop-tábla. 2 eset van: vagy ott van a vonal (annak hiányában csak a tábla), ahonnan az égvilágon nem látni semmit (mint a 15-ös linkjén is, ha megnézzük mi van 100 méterre), ezért megállni (ott) felesleges, vagy ott, ahonnan meg kiválóan látszik minden, ott meg szükségtelen. (Ha nem jön semmi, de ha jön, akkor a sima macisajtnál is meg kell állni ugyebár).
20/23 anonim válasza:
Az a baj, hogy a vonalakat nem próbáljátok kontextusban értelmezni. Valóban nincs semmilyen nyilváános vagy belső szabályozás arra, hova festik fel. DE. Piros lámpáknál is nem hülye helyen van a vonal, hanem úgy, hogy még ha picit túlmész rajta, akkor se zavarja be villamosnak, bekanyarodó busznak, teherautónak. Igazából STOP táblánál is ha beláthatatlan, legalább ahol megállsz, időt adsz a keresztben érkező nagy járműveknek a bekanyarodásra, mert ha mindig a kereszteződés szélén állnál meg, kvázi rákényszerítenéd ezeket az elsőbbségről való lemondásra úgy, hogy nem feltétlenül vannak erre felkészülve, hiszen elsőbbségük lenne és már elkezdték a manővert. Másrészt olyan helyekre teszik, ahol sok a baleset. Nálunk is volt stop táblás kereszteződés, amiből lámpás lett, mert a városon átutazók még stop táblával sem fogták fel, hogy nincs végig elsőbbségük, amikor átszelik a települést. Mi lett volna, ha csak sima elsőbbségadás kötelező van? Mellesleg ha annyira beláthatatlan a kereszteződés, normális ember némely elsőbbségadás kötelezőt is óvatosságból stopnak kezeli, de sokan meg nem, miattuk kell még vonalat is húzni a stop elé, hogy inkább kétszer álljon meg, és próbáljon szétnézni, mint egyszer sem. Az nagyon jó, ha neked bármely stop tábla felesleges. Ha te ezzel a gondolattal még soha nem is koccantál, akkor ezúton gratulálok, az értelmes kisebbség táborát erősíted. De a közúti jelzések közül sok nem a jó érzékkel rendelkező, logikusan gondolkodó közlekedők számára van kirakva, hanem azért, hogy ha hülye van az úton, netán két hülye, akkor se legyen lehetőleg baleset. Én pl. a veszélyes kanyar előtti, vagy a lakott területen kívüli körforgalmak előtti fokozatosan kirakott sebességkorlátozó táblákat tartom feleslegesnek, nekem nem kell 60-as, aztán 40-es, aztán macisajt ahhoz, hogy lássam, körforgalom jön és időben lassítsak, vagy kanyargós úton sebességkorlátozás ahhoz, hogy sávomon belül maradva ne vakon vezessek. De ha mindenki így lenne vele, akkor nem rakták volna ki a táblákat. És lehetne mondani, hogy akik igénylik ezek a táblákat, azok adják vissza a jogosítványukat, de az nem fog megtörténni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!