A golfot. Egyrészt a formája miatt, másrészt mert ez egy kib@szott legenda. A hyundai új, de a golf meg tudja/tudta szinte ugyan ezt csak 20 évvel korábban.
Amúgy így néz ki nem úgy, mint az index képen.
Amelyik tartósabb.
Sokan bedőlnek a csicsa külsőnek, és megveszik az ipari hulladékot.
Nagyon utána kell nézni, milyen autót vesz az ember manapság.
Nem opciója egymásnak a két autó valójában.
Mármint oké, hogy hasonló teljesítményszint, de van köztük 25 év technika.
Második, harmadik autónak simán venném a Golf-ot csak a poén kedvéért, feltéve persze, ha találni éppen még értelmes példányt, nagy dilemma, hogy sleeper, vagy valaki f/sza építés lenne belőle
Ha kvázi napi használós/első számú autó lenne, akkor viszont i30. Én nem vagyok oda a márkáért, sőt... De napi használatra kell az, amit az i30 tud komfortban, beltérben, extrákban stb stb egy Golf IV-hez képest. Egyébként rendszeresen látok egy I30N-t, elég pofás ebben a színben amúgy is.
7-es! De az feltűnt, hogy a kérdésben nem egy 1.4-es nagypapi golf szerepel, hanem egy R32? :)
#8, igen feltűnt, de attól még negyed évszázados dizájn, meg 20 éves autó, valószínűleg nem az első tulajtól. Lassan 30 éves technika, akkori ergonómiával, biztonsággal, környezetvédelmi besorolással, Androidautot egy 25 éves autóban ne is várj, stb... Azt nem állítom hogy nincs ilyenből rozsdamentes patika állapotú, de nem terem minden utcasarkon.
Ugyanígy egy 25 éves OPC-s G Astrától sem vágom magam hanyatt, hiába OPC és volt a maga korában a Zsigulik között nagy szám!
Ellenben egy pár éves autó ezen szempontok szerint mindenben jobb. Az i30N-ben is az N-en van a hangsúly! A te szavaiddal élve: Feltűnt hogy az i30N sem valami 70 lóerős 3 hengeres trotyóka városi szappantartó?! Semmivel nem rosszabb. Ha csak a számokat nézzük: lóerőben, nyomatékban, gyorsulásban, végsebességben, valószínűleg futóműben is jobb, mint a 4-es Golf. El nem tudom képzelni, mi az ami az öreg Golf mellett szól. Nyilván árban olcsóbb. De ha már felmerült alternatívaként, akkor feltételezem a másik is belefér a keretbe.
Hát ízlések és pofonok, hasonló menettulajdonságokkal. Az egyik egy sleeper(abból a korból amikor a vw még akart is jó autót gyártani) a másik meg inkább már egy tipikus mai fröccsöntött hulladék. A kettes válaszára visszatérve: "Amelyik tartósabb.
Sokan bedőlnek a csicsa külsőnek, és megveszik az ipari hulladékot.Nagyon utána kell nézni, milyen autót vesz az ember manapság." A g astra opc-t meg ladákat ne keverjük már ide, mert a legkevésbé sem egy ligában játszanak :D Amennyiben meg CSAK a számokat nézzük, akkor ezt már tudta egy kettes golf g60 limited is 30 évvel ezelőtt. Lassan eljutott ide a hyundai is.... Részemről pedig ez nem érdemel több szót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!