Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A mai új elektromos autók már...

A mai új elektromos autók már ilyenek?

Figyelt kérdés
Az autógyárakban beleszerelt új akkumulátoruk a teljes "életciklusukban" ki fogja tudni szolgálni ezeket a járműveket, vagy x év után majd cserélni kell bennük, vélhetően igen borsos áron?

okt. 29. 10:12
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
100%

Kérdés hogy mit tekintünk életciklusnak. Már 10 éve is max 200-300ezer km-t véltek a gyártók életciklusnak. Az elektromos autók más tészta, ott komoly töltési menedzsmentre van szükség a hosszú élettartamra.

Pár éve laptopoknál volt olyan hogy egy rossz szoftver miatt nem megfelelően töltötte az akksit és így hamar kuka lett az akkumulátor. Ennek az elvi lehetősége az elektromos autóknál is fenn áll, a nem megfelelő töltés és használat könnyen kinyírhatja az akksikat.

okt. 29. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
35%
Ha az életciklust az első tulajdonostól eladásig mérjük, akkor szinte mindig ki fogja szolgálni az életciklust
okt. 29. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
71%
Elviekben igen, gyakorlatilag meg majd kiderül.
okt. 29. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 anonim ***** válasza:
28%
Vegyél igazi autót ne ilyen elemes homomobilt :D
okt. 29. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/21 anonim ***** válasza:
55%
Dehogy ilyenek. Melyik alkatrész szolgálja ki az autó teljes élettartamát? Eleve mi a teljes élettartam? 10 év, mint fejlett országokban? Vagy 50 év, mint Afrikában?
okt. 29. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:

Látom, hogy az életciklus, mint fogalom, nem eléggé jól definiált meghatározás.

Akkor úgy kérdezem, hogy amíg közúti közlekedésben részt vehet az adott elektromos autó.(:-)

#2 Szóval akkor, nagy valószínűséggel, majd már csak a használt kocsiknál kell számolni az akkumulátorok cseréjével. Akkor a használt elektromos autó vétele még nagyobb lutri lesz, mint a robbanómotoros autóké.

okt. 29. 11:04
 7/21 anonim ***** válasza:
56%

"Akkor úgy kérdezem, hogy amíg közúti közlekedésben részt vehet az adott elektromos autó"

Ez is relatív, ha folyamat rendbe van rakva akár 200 évig is megkapná a műszakiját.

okt. 29. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
68%

Nagyon nem mindegy,hogy mi, illetve mennyi idő számít az autó életciklusának! Az autógyáraknak csak annyi az érdeke, hogy a beszerelt alkatrészek kibírják a garanciaidő végéig, utána a tulajdonos vegyen tőlük újat. Ebből jött például az a téves infó is, hogy a kézi sebességváltókban nem kell olajat cserélni, mert azokban élettartam olaj van, ami mondjuk 200 ezer kilométert bír. Csak éppen azt az autót, amit a német ennyi futást el sem érve lead, azt mi még tovább használjuk 10-20 évig.

Akkumulátor is ilyen, bírja ki a garanciaidőt. Lehet vannak extrém esetek, hogy ezidő alatt annyit megy a tulaj, hogy gariban cserés, de az ritka.

[link]

.

okt. 29. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
70%

"Akkor a használt elektromos autó vétele még nagyobb lutri lesz, mint a robbanómotoros autóké."

Miért lenne? Egy robbanaómotoros autó dugig van alkatrészekkel, amik kopnak, elromlanak, gyári hibásak lehetnek. Egy elektromos autó eke egyszerű, és az akkumulátor egyszerűen tesztelhető.

okt. 29. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
84%
A linekt cikkben azt írták, hogy kíméletes töltés mellett is, úgy 400 ezret ment el a Tesla egy akkupakkal, ennyi, vagy még több kilométer meg elég sok autóban van kis országunkban.
okt. 29. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!