A Volkswagen cégcsoportnak milyen jövőt vízionáltok?
Figyelt kérdés
Elég sok aggasztó hír jön mostanság, pl gyárbezárások, bérbefagyasztások, prémiumok elvétele, minimális piaci haszon. Olvasni, hogy a jelenlegi formájában a vw egyszerűen nem versenyképes. Mit mondtok, mi lesz velük?
Közel sem erről van szó. Egyszerűen már nem éri meg az európai piacra gyártani belső égésű autót. Ezért az EU a felelős és a hibás egyértelműen. Minden gazdasági hanyatlás hátterében ez áll. Németországban minden hetedik ember az autóiparhoz köthető munkahelyen dolgozik.
okt. 29. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
12/17 anonim válasza:
#11: nem így van. Autóiparban dolgozok. Egy olyan cégnél, amit szintén érint ez a probléma. Bőven megérné Európába belsőégésű autót gyártani. A villanyautó egy átlagember számára továbbra is megfizethetetlen. A Volskwagen júniusban jelentette be, hogy 60 milliárd eurót fog belsőégésű motor fejlesztésre szánni:
De jelenleg a Merci sem fogja elengedni még a V8-at sem: [link]
okt. 29. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
Ne ezekből a hírekből indulj ki, hisz ezek pont azután jöttek, hogy holtpontra került az elektromos vonal.
Inkább arról beszélj, hogy mennyi pénz vándorolt ki Európából az ostoba uniós szabályok miatt.
okt. 29. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 anonim válasza:
Bizonyára vándorolt ki, nem is kevés, erre nincs rálátásom. Ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy egy európai embernek is még mindig drága és túl sok kompromisszummal jár a villanyautó, valamint hogy azt a 60 milliárd eurót nem a világ összes többi részére akarja eltapsolni, hanem bizonyára Európára is. Pénz tehát van fejlesztésre, csak Németország lett túl drága hozzá.
okt. 29. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
15/17 anonim válasza:
Én a villanyautók ellen vagyok minden porcikámmal, tehát erről nem kell meggyőződöd. Az európai törvényalkotók sajnos máshogy gondolják. Azért lett ilyen drága minden, mert lehetetlen emissziós kvótákat határoztak meg az európai gyártóknak. Ezért kell a 60 milliárd euró is. Ami kvázi kidobott pénz az ablakon.
tegnapelőtt 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 anonim válasza:
Végre van valaki itt aki még belülről látja az autóipart és nem ül fel a bullshit halmoknak, ami a magyar médiából ömlik...
tegnapelőtt 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
17/17 anonim válasza:
#15 a német dolgozó fizetése nem az Euro normák miatt lett ilyen magas, hanem a fényűző nyugat-európai életvitel miatt. Az Euro szabályozás valóban lehet, hogy picit túl lett tolva, de azért valljuk be, hogy Euro 3-4-ig nagyon sokat köszönhettünk neki, iszonyatos mértékben visszafogták a kipufogógáz emissziót. Időközben azonban a törvényalkotók is észbekaptak, bár lehet hogy későn. Az Euro 7 jóval enyhébb lesz, mint azt eredetileg tervezték volna, és nem egy olyan motor van már most is a piacon, ami már akár most tudná teljesíteni egy kis kalibrációs finomhangolással. Sőt, egyre nagyobb szerepet kap a fékpor emisszió, ami egy Euro 6 körüli motornál már simán lehet, hogy nagyobb részecske emissziót eredményez, mint a kipufogógáz. Tehát nem erre fog kelleni a 60 milliárd euró, legalább is nagy része vélhetően nem. Ami még kiaknázatlan terület az a Miller ciklus finomhangolása, hogy mondjuk végig lambda-1-el tudjon menni a motor, ami a termodinamikai hatásfokot tudná még növelni. De kísérletezgetnek a metánnal és a hidrogénnel is, mint alternatív üzemanyag. Ezek azért elég költséges területek.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!