Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen mitol szenved most...

Volkswagen mitol szenved most ennyire, hogy mindenhol gyarakat zar be?

Figyelt kérdés
Inkabb a dizelkataszrofa miatt meg mindig, vagy a kinaiak miatt?
okt. 20. 12:09
 1/7 anonim ***** válasza:
32%

A baj az, hogy a német cégek a tradícióra épülnek és a jól felépített hírnevükre. És nem tudnak lépést tartani a mai fejlődéssel.


Meg szerintem a model felhozataluk is egyre bénább.


Nekem pl Sharanom van. Azt ugye már nem gyártják. Bármi új model, ami helyette van számomra rosszabb lenne, mint a meglévő Sharan. Ergo inkább le se cserélem.

okt. 20. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
72%
A benzinmotorjai mindig is szarok voltak, a dízel halott, a hibrid vonatra sosem ültek fel, az EV pedig zsákutca. Rossz lóra tettek és most isszák a levét.
okt. 20. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Beviz Elek ***** válasza:
26%

Az EV a jövő, VW pedig addig röhögött a Teslán míg elment a vonat és most tátott szájjal, letolt gatyával állnak a peronon.


A Tesla standard range autóiban 2019 óta LFP akku van ami sokkal olcsóbban gyártható. A napokban volt egy hír hogy a VW az ID3-ba LFP akkut fog rakni amivel autónként 6ezer Eurót faragnak a gyártási költségekből. Ezt évekkel ezelőtt kellett volna megcsinálni, ha drágábban gyártanak rosszabb terméket mint a konkurencia akkor nem csoda ha nem versenyképesek.

okt. 20. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
25%
Németek jól tökön szúrták magukat mikor elkezdtek mindenféle szankciókkal erőlködni, többek közt leváltak az olcsó orosz gázról, bezárták az atomerőműveiket, onnantól kezdve pedig ágyő olcsó elektromos áram, így az autógyártás költsége is megugrott.Kisebb a kereslet a drágán felextrázott autóikra, így az árrés is kisebb. Olcsó elektromos autót is talán 3 év múlva tudna bemutatni. Ezen felül Kínában eddig nagyon sok autót adott el, de most ők is inkább a saját gyártmányaikat veszik, amik olcsóbbak is, közben a minőségük sem olyan rossz.
okt. 20. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Telelő Teve ***** válasza:
41%

Arrogáns német menedzsment kultúra, csupa rossz döntést hoztak.


A dieseles csalás csak egy volt a sok közül - a Transportert ami a legnívósabb kisbusz volt a piacon pl. felszámolták és leszerződtek a Forddal, most vehetsz helyette egy sokkal rosszabb minőségű átemblémázott Transitot vagy Multivan néven egy MQB (személyautó platform) alapú egyterűt, ami inkább a Sharan utódja. A legtöbb autógyártó elnöke a fél veséjét odaadná, ha lenne egy olyan emblematikus terméke, mint a VW hippibusz, ők mégis önként és dalolva törték meg a modellszériát


Vagy ott van a friss VW ID.4 visszahívás és gyártás leállítás, mert kinyílhat az autó ajtaja. Érthetetlen hiba - hogy fordulhat elő egy olyan cégnél amely állandóan a mérnöki precizitással henceg, hogy nem tudnak ajtózárat tervezni?


A Seattal szintén befürödtek - teljesen beszántják a márkát, csak a Cupra marad meg belőle de hát az sem egy sikertörténet, mert Kínában van a kulcsmodellek gyártása, ami már EU-s büntetővámok alá esik.


Az a baj, hogy nem gondolkodnak, nincs összehangolt üzleti terv, rossz minőségű termékek készülnek túlárazottan, s a részvényeseknek megy a pénz fejlesztés helyett.

okt. 20. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
69%
Sok elbaltázott döntést hozott a VW az elmúlt időszakban. Nagyon felültek erre a full elektromosítás meg SUV dologra, a hagyományos VW modelleket pedig háttérbe szorították. A VW eladásainak nagy része három fő modellből állt az elmúlt évtizedekben: Golf, Passat és Transporter. Golf az úgy ahogy igazi Volkswagen maradt máig, a Passatból egy átcímkézett kombi Suberb (mert hát szedánra már nem futotta) a Transporterből meg átlogózott Ford Transit lett. Az újabb ortopédcipő eleganciájú gnóm modellekre meg kevesen vevők, messze nem adnak el annyit belőlük mint kellene.
okt. 20. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Mindent feltettek kb. az elektromos vonalra, ami már azelőtt becsődölt, hogy elkezdődött volna igazából. Sosem lesz piacvezető hajtás, lefedi majd a piac 10-15 százalékát maximum, és ennyi. Az emberek sokkal előbb fognak hibridet vagy sima benzinest venni.
okt. 20. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!