Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Volkswagen cégcsoportnak...

A Volkswagen cégcsoportnak milyen jövőt vízionáltok?

Figyelt kérdés
Elég sok aggasztó hír jön mostanság, pl gyárbezárások, bérbefagyasztások, prémiumok elvétele, minimális piaci haszon. Olvasni, hogy a jelenlegi formájában a vw egyszerűen nem versenyképes. Mit mondtok, mi lesz velük?

okt. 27. 20:24
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
80%
Mint a fidesszel. Voltak sokáig csúcson, de mára már folyamatosan csökken a népszerűségük, ami nem véletlen. Pedig a vw-nek ilyen ilyen ikonokat köszönhetünk, mint a bogár a golf és a passat széria például. Ezeket az újabb vw-ket pedig inkább hagyjuk.....
okt. 27. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
88%

Hát figyelj, a környezetvédelmi lózung táptalajáról egyszer minden gyártó vissza fog térni a józan gondolkodáshoz, mivel pénzből élnek. Ez a folyamat igazából már el is kezdődött.


A VW csoport az egyik legelvakultabb elektromos fan volt, mondjuk ironikus módon bőven lemaradtak minőségben pl. egy BMW vagy Renault csoport mögött ilyen téren.


Szerintem a VW el fogja engedni ezt a vonalat, és ismét a hagyományos modelleket teszik majd a portfóliójuk fő elemévé (Golf, Passat, Octavia, León, A4 [ami ugye a jövőben már csak A5 néven fog futni]).


Alternatív esetben el fogják adni a nagyobb értékű részesedésüket/leányvállalataikat. Pl. Porsche, Bugatti-Rimac, Bentley, Lamborghini.

okt. 27. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
57%
VW = Nokia
okt. 27. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
84%

Szerintem egy járható út van előttük: befejezik az elmúlt évek hibás marketingjét. A VW megpróbált felülni arra a lóra mint a Tesla, hogy minél különcebb minél elektromosabb, egyfajta divatcikk. Amerikában erre nagy igény van viszont a német autók fő piaca erre nem nagyon vevő. Minap találkoztam egy új ID.7-el, hát nem fogott meg a modell. Amolyan semmilyen, csak áll az ember előtte és nézi hogy mintha maguk a dizájnerek sem tudták volna eldönteni hogy most akkor szedán, SUV vagy egyterű legyen így valahol a három között lett, legfeljebb hullaszállítónak állna jól feketében. Vagy ott van a T-Roc. SUV és kabrió egyben? Divatos mint valami ortopéd cipő. Viszont a régi vágású VW fanok mit tudnak venni? Golfot vagy kombi Passatot azt kifújt. Tehát a fő probléma a Volkswagennel az hogy ilyen egy borzasztó termékpalettát fejlesztett ki az elmúlt években. A másik gond hogy jobban jártak volna olyan platformokkal amely mind belsőégésű motorhoz mind elektromos autóhoz megfelelő.

Érdekes módon sem a BMW sem a Mercedes nem küzd hasonló gondokkal, viszont ők megtartották a tradicionális modelljeiket, nem terveznek olyan autókat amelyre nagyon keveseknek lesz igényük.

okt. 27. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem elképesztően túlfújja a média. A VW-csoport az egyik legnagyobb autóipari konszern. Ott vannak a világban mindenhol, a motorkerékpároktól kezdve a kamionokig. Gyártanak mindenféle hajtású autót, és nem voltak olyan hülyék, hogy kiszórták volna a jó belsőégésű motorjaikat, valamint ha jól tudom, fogadalmat sem tettek rá. Bőven tudsz még venni sima belsőégésű VW-t, Audit, Skodát, stb-t. Ha igazán nagy gáz lenne, megválnának néhány márkájuktól, de eddig egyelőre szó sincs. Tipikusan olyan dolog szerintem, amit most nagyon fel lehet fújni, és vészjóslóan hápogni felette, mert azt az emberek mindig is nagyon szerették.
okt. 28. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%

Én nem temetném őket. Nem csak ők, az egész autós ipar meg van rogyva. Mi most utáljuk a VW-t, mert csúnya gonosz nyugat. Ezért több hír jön a VW AG-ról negatív viszonylatban.

Szépen adaptálódnak majd, ahogy eddig is. Ha belegondoltok, soha nem volt élenjáró, mindig jól ültek fel a mainstream-re, amikor egy új technológia már túlvan a kezdeti sokkon, akkor kapnak bele.

okt. 28. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
53%

#5

Mégis ők zárják be sorozatosan a gyáraikat.

okt. 28. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%
#7: bezárnak a 136-ból hármat. Hűha.
okt. 29. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
38%

#8

Jah, nagy európai gyárakat. A kutyát nem érdekli, hogy a Távol-Keleten vagy Dél-Amerikában milyen gyáraik maradnak nyitva. Ha leépítik az európai régiót, az rossz az európai autóiparnak (ami ugye az európai gazdaság egyik húzóágazata).

okt. 29. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
100%

#9: még el sincs döntve, hogy melyik lesz az a három. Igen, ez valóban rossz az európai autóiparnak. Igen, én sem dolgoznék olyan helyen, ahol csökkentik a fizetésemet. Ettől függetlenül ez nem fogja a VW-t megrendíteni.


Mellesleg ez egy olyan probléma, ami globálisan érinti az egész autóipart. Egyszerűen a nyugat-európai gyártások és fejlesztések is túl drágák lettek. Nem csak a VW szenved tőle, hanem az összes nagy nyugat-európai gyártó és beszállító is. Nem véletlenül terjeszkednek keletre, nyitnak üzemeket nálunk, vagy keletebbre, délebbre. Eljutottak arra a szintre, amikor tényleg olyan drága kifizetni a német munkást és a német mérnököt, hogy inkább elküldik őket, vagy megkapják lehetőségnek a fizetéscsökkentést. Nem szép, de valahol azért érezhető volt.

okt. 29. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!