Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az Amerikai autóipart miért...

Az Amerikai autóipart miért nem érinti most a válság annyira ?

Figyelt kérdés
Amíg Európa legtöbb gyártója szenved addig az amerikai gyártók mint a Ford, GM azért annyira nem.
okt. 6. 08:42
 1/10 anonim ***** válasza:
84%

Az EU kitűzte a 2035ös célt, hogy onnantól csak elektromos új autót lehet forgalomba állítani.

Az EU-s piac elkezdte kivezetni a hagyományosan csak dízel autót, a benzinest meg minimum hybrid verzióban lehet csak árulni, ameddig lehet.


Közben az új autók árai az egekben, a magánvásárlók eltűntek kb., így a kereslet visszaesett, plusz a hagyományos autót gyártó gyártósorok feleslegessé váltak.


Máshol pl. az USA-ban egyáltalán nincs ez a kötelező átállás az elektromos, meg hybrid autókra, így nem is drágultak annyit az ottani autók.

okt. 6. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
78%

Mert ez volt a célja az usa-nak.

Azért van az ukrán orosz háború hogy az eu-t leválasszák az orosz olcsó nyersanyagról, ami már szinte sikerült is nekik.

EZ az európa meg megérett a pusztulásra, saját nyakukat tették be a kötélbe.

AZ északi áramlat felrobbantás is azért lett hogy ne olcsó fűtő anyaggal termeljen európa.

Az oroszokat akarták térdre kényszeríteni, de csak is európa rokkant ebbe bele.

Ők köszönik de ugyan úgy, vagyis még drágábban eltudják adni a nyersanyagukat, hisz ott van ázsiában a földrész lakosságának nagyobb része.

Na mega migráns válságot is az usa indította el, az a hülye merkel meg aláírt mindent.

Nagyon sokba van ez nekünk is.

okt. 6. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
38%

#2


Azért ez így nem igaz.


1. “Ők köszönik de ugyan úgy, vagyis még drágábban eltudják adni a nyersanyagukat, hisz ott van ázsiában a földrész lakosságának nagyobb része.”


Ez nem igaz elég megnézni hogy a Gazprom tavalyi eredményét veszteséges lett. Európába a háború előtt évi 200 milliárd köbmétert exportált. Kína felé egyedül 1 vezetékük van aminek a max kapacitása évi 25 milliárd.

Tervben egy 2. Vezeték de Kína csak nyomott áron hajlandó megvenni. Orosz belpiaci áron. Ha nem akkor vesz máshonnan mint ahogy az olajuk 18% Angolából hajókon megy Kínába. India is nyomott áron vesz csak orosz nyersanyagot

okt. 6. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
0%

3. És az eu honnan és mennyiért szerzi be?

De itt az lenne a lényeg a kérdésre válaszolva hogy ezért drága az autó és minden az unióban.

AZ oroszok hogy kinek és mennyiért adják el az ránk nézve nem jelent semmit.

SZóval ezért van válságban az eu.

okt. 6. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
0%

#4


Norvégiából.


Béke időben is kb40% jött a ruszkiktól. Most Norvégia vette át a vezető szerepet. Nyilván Katar meg Amerika is profitált ebből hogy ők kiestek.


Nyilván van igazság abban amit írsz. Csupán pontosítottam pár dolgot.

okt. 6. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
24%

De hogy a kérdésre is válaszoljak: Nem az ukrán háború az oka. Az is közre játszik de már jóval előtte elindult ez a folyamat.


Az EU a legnagyobb gazdasági szereplő ahol a zöld lobbinak valós hatalma van. Az EU már nagyon régóta egyre szigorit mindenféle szabályon hogy a kocsiknak minél kisebb legyen a károsanyag kibocsátása.


Szerintem a Bürokrácia+a zöld lobbi+ a dilettáns vezetők+ az energia árak+ Kína együttesen felelősek ezért a helyzetért

okt. 6. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
48%
Melyik mutatók alapján gondolod kevésbé szenvedőnek?
okt. 6. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
48%
Milyen válság...?
okt. 6. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 Szolovjov ***** válasza:
70%
Mert amerika teszi tönkre az európai gazdaságot. Ameddig ez nem világos mindenkinek, nem tudunk elindulni a szebb jövő felé.
okt. 6. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon sok a fals infó, az orosz propaganda itt…

Egyrészt Kínai gazdaság is gyengélkedik, az autóiparuk jelenleg azért bővül, mert állami támogatásokat adnak. De a kínai gazdaság is rogyadozik, pedig ott aztán olcsó az energia… nem ezen múlik. A gazdaság egy sokkal bonyolultabb struktúra, mint itt kommentben ki lehetne fejezni.


Jelenleg az van, hogy Európa élen járt technológiai fejlettségben gyártási szinten, de például a Volkswagen nagyon elkényelmesedett. Ez miatt a drezdai gyára elég elavult lett. A győri audi gyár is modernebb nála… A bezárás ez miatt őket fenyegeti…

Az EU autóipari piaca bővült 2022-höz képest, és tavaly 13,9%-os bővülést értek el. Több mint 10 millió új autó kelt el.

Nem haldoklik jobban, mint az Amerikai…

Jelenleg a világon mindenhol recesszió van. USA sem bővül, Kína sem, Európa sem…Indai is rogyadozik, mert az oda kiszervezett olcsó munkaerővel többet buktak a Nyugati cégek, mint amennyit nyertek. (Gyenge és alig érthető angol nyelvtudásuk, a munkamoráljuk, kifejezetten lusták)


Tehát jelenleg nem az energia ára miatt van csökkenés vagy stagnálás, a gáz világpiaci ára az orosz ukrán konfliktus előtti szinten mozog, elég egy TTF Gáztőzsdét megnézni. Tehát a gáz olcsó, az elektromos áram sem sok. Sokkal mélyebben györekezik a csökkenés oka.

Jelenleg a cégek munkaerőt sem keresnek, így kevesebb dolgozó ember van. Kevesebb a fogyasztás ami kihat minden másra. Kb 2026-ban várható pozitív javulás. Jelenleg kivárás van.

okt. 7. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!