Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az Amerikai autóipart miért...

Az Amerikai autóipart miért nem érinti most a válság annyira ?

Figyelt kérdés
Amíg Európa legtöbb gyártója szenved addig az amerikai gyártók mint a Ford, GM azért annyira nem.
ma 08:42
 1/6 anonim ***** válasza:

Az EU kitűzte a 2035ös célt, hogy onnantól csak elektromos új autót lehet forgalomba állítani.

Az EU-s piac elkezdte kivezetni a hagyományosan csak dízel autót, a benzinest meg minimum hybrid verzióban lehet csak árulni, ameddig lehet.


Közben az új autók árai az egekben, a magánvásárlók eltűntek kb., így a kereslet visszaesett, plusz a hagyományos autót gyártó gyártósorok feleslegessé váltak.


Máshol pl. az USA-ban egyáltalán nincs ez a kötelező átállás az elektromos, meg hybrid autókra, így nem is drágultak annyit az ottani autók.

ma 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
86%

Mert ez volt a célja az usa-nak.

Azért van az ukrán orosz háború hogy az eu-t leválasszák az orosz olcsó nyersanyagról, ami már szinte sikerült is nekik.

EZ az európa meg megérett a pusztulásra, saját nyakukat tették be a kötélbe.

AZ északi áramlat felrobbantás is azért lett hogy ne olcsó fűtő anyaggal termeljen európa.

Az oroszokat akarták térdre kényszeríteni, de csak is európa rokkant ebbe bele.

Ők köszönik de ugyan úgy, vagyis még drágábban eltudják adni a nyersanyagukat, hisz ott van ázsiában a földrész lakosságának nagyobb része.

Na mega migráns válságot is az usa indította el, az a hülye merkel meg aláírt mindent.

Nagyon sokba van ez nekünk is.

ma 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
21%

#2


Azért ez így nem igaz.


1. “Ők köszönik de ugyan úgy, vagyis még drágábban eltudják adni a nyersanyagukat, hisz ott van ázsiában a földrész lakosságának nagyobb része.”


Ez nem igaz elég megnézni hogy a Gazprom tavalyi eredményét veszteséges lett. Európába a háború előtt évi 200 milliárd köbmétert exportált. Kína felé egyedül 1 vezetékük van aminek a max kapacitása évi 25 milliárd.

Tervben egy 2. Vezeték de Kína csak nyomott áron hajlandó megvenni. Orosz belpiaci áron. Ha nem akkor vesz máshonnan mint ahogy az olajuk 18% Angolából hajókon megy Kínába. India is nyomott áron vesz csak orosz nyersanyagot

ma 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

3. És az eu honnan és mennyiért szerzi be?

De itt az lenne a lényeg a kérdésre válaszolva hogy ezért drága az autó és minden az unióban.

AZ oroszok hogy kinek és mennyiért adják el az ránk nézve nem jelent semmit.

SZóval ezért van válságban az eu.

ma 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

#4


Norvégiából.


Béke időben is kb40% jött a ruszkiktól. Most Norvégia vette át a vezető szerepet. Nyilván Katar meg Amerika is profitált ebből hogy ők kiestek.


Nyilván van igazság abban amit írsz. Csupán pontosítottam pár dolgot.

ma 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

De hogy a kérdésre is válaszoljak: Nem az ukrán háború az oka. Az is közre játszik de már jóval előtte elindult ez a folyamat.


Az EU a legnagyobb gazdasági szereplő ahol a zöld lobbinak valós hatalma van. Az EU már nagyon régóta egyre szigorit mindenféle szabályon hogy a kocsiknak minél kisebb legyen a károsanyag kibocsátása.


Szerintem a Bürokrácia+a zöld lobbi+ a dilettáns vezetők+ az energia árak+ Kína együttesen felelősek ezért a helyzetért

ma 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!