Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit csinálok rosszul? Vezetés

Mit csinálok rosszul? Vezetés

Figyelt kérdés

Sziasztok.

Golf 7 Dízelen tanultam vezetni, ott eleinte a kuplungról való leugrással voltak problémák, de arról hamar leszoktam, szépen ment a váltogatás, nem is volt ebből hibapontom vizsgán sem.

Na most vettem egy golf 4-et, de ez egy 1.6 szívó benzin. A problémám az, hogy kiforgatom 2500-3000ig, és amikor benyomom a kuplungot, ugye leesik a fordulat (ami normális), az anyóson ülő utas pedig minden ilyen gyorsításnál történő kuplungkinyomásnál előrebólint (és a váltó kar is mozog). A kuplungfelengedés, fogáspont, ezek jól mennek, finoman engedem a kuplungot, csak kinyomásnál bólogat minden és mindenki😄

Lehet az a baj, hogy túlságosan benyomom a gázt (nyomni kell, hogy haladjon, főleg ha klíma is van🥹) és a majdnem padlógázból kinyomott kuplunggal van a probléma? De ha lassabban gyorsítok nem tudom tartani a pesti tempót, dudálnak villognak. A dízelt sosem kellett tövig nyomni, elvitte nyomatékból a kasztnit már 1500tól, illetve rövid ideig vezettem egy mk1 dízel mondeot, annál sem volt ilyen probléma. Hogyan gyorsítsak úgy, hogy az utasok, váltókar ne bólogasson, de ne is mamásan haladjak?😄

Hálásan köszi, ha valaki érdemben tud segíteni!🫶 L



tegnap 19:50
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:
#9 nem értem, hogy mire gondolsz, de nem is igazán érdekel, már megszoktam, hogy vannak hozzádhasonló parasztok az oldalon, akik nem képesek megérteni azt, hogy ha nem tudsz segíteni, ne is írj semmit inkább. De ha ettől jobban alszol..
tegnap 20:29
 12/18 anonim ***** válasza:
100%

Azért bólint, mert padlógázzal gyorsítasz és amikor hirtelen benyomod a kuplungot, akkor nagyon rövid idő alatt csökken nullára a gyorsulás. És ha nagy a gyorsulás változása (jerk), akkor fog bólintani az utasod.

Az a trükk, hogy a váltás előtt fokozatosan visszább engeded a gázt és akkor nem olyan hirtelen változik a gyorsulás.

tegnap 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:

#10 köszönöm, ilyen normális választ szerettem volna csak az okoskodás helyett. Több ilyen ember kéne, mint te, de egyre kevesebb van.

Megfogadom, elváltok hamarabb.

tegnap 20:31
 14/18 anonim ***** válasza:
#13 Nagyon szívesen, nem tudom mi ez a sok paraszt, unatkoznak.
tegnap 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:

#12 neked is köszönöm, ilyesmire gondoltam én is, nem egyből műszaki hibára, pl: motortartó bak vagy váltótartó bak, magamban sejtettem a hibát és teljesen logikus, amit írsz. Az lesz a probléma, mert dízelen alacsony fordulatszámon közlekedtem mindig, ott épphogy nyomni kell a gázt, nem volt akkor gyorsulása, itt meg valamiért van egy ilyen buta berögződésem.

Neked is köszönöm a logikus választ, ment a zöld kéz nektek!🫶

tegnap 20:38
 16/18 A kérdező kommentje:

#14

Sokan itt élik ki magukat, de ha nekik ez lelki örömöt okoz, tegyék.

tegnap 20:39
 17/18 anonim válasza:

[link]

Ebben a videóban nem rólad van szó?

tegnap 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:

1. Ha 2000-2500 körül váltasz, néhány év alatt szépen tönkreteszed az autót. Ne hallgass ezekre a műszaki analfabétákra.

2. 1.6 benzinnel barmikor el lehet indulni akár harmadikban is, klímával.

tegnap 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!