Citroën C3 1.1i (2003as évjárat) esetében az motor csapágyai cserélhetőek alulról a blokk teljes szétbontása nélkül? Gondolok itt hajtókar és főtengely csapágyakra.
Figyelt kérdés
Jelenleg az autónak semmi gondja baja, nem eszi az olajat, nincs vagy legalábbis minimális a kartergáz. Ezért nem bontanám meg a blokkot viszont 240 000km-nél jár s gondoltam prevenció alapon a következő vezérlés cserénél megejteni ezen alkatrészek cseréjét.okt. 1. 20:13
1/4 anonim válasza:
Alulról nem tudod cserélni őket, mert ha a főtengely nincs a helyén, akkor kiesnek lefele. Ha fejjel lefelé állsz a kocsival, akkor megoldható, de akkor meg a folyadékok nem fognak a helyükön maradni.
2/4 anonim válasza:
alu blokkos motor, a főtengelynek nem csapágytartói vannak, hanem egy nagy aluminium fedél.
Talán a hajtókar csapágyait tudod cserélni, hüvelyes motor, nem egyszerű.
Típushibája a hengerfejtömítésnél az olajjárat töítése, ott szeret engedni, és orrán száján ömlik az olaja vezérlés fele.
Ha ezt látod, HF tömítést cserélj inkább.
1-es baromságot ír.
4/4 anonim válasza:
tu1jp a motorkódja, benne van a citroen saxo, peugeot 106, 206 verdákban.
Teljesen aluminium motor, vigyázni kell a hűtésével.
Bontóban ami ilyen autók vannak, épp néztem, mindegyiken új hűtő volt.
De 20 évet azért bírnak a hűtőik.
Mostanra halt meg az összes.
Nézz bontóban hűtőt, elmegy még 20 évet.
Kaszni sajnos előbb adja meg magát citroennél. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!