Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik a főtengely szimering...

Mik a főtengely szimering hiba jelei?

Figyelt kérdés
Van egy Yamaha Dt 125 motorom amin nincs alapjárat hiába van betekerve az alapjárat csavar teljesen. Esetleg még arra gondolok hogy a kipufogó tele van szennyeződéssel,de szerintem főtengely szimering lesz mert többen említették. Mik a főtengely szimering hiba jelei? És mennyi a csere költsége?

aug. 7. 18:35
 1/7 anonim ***** válasza:
folyik a 710
aug. 7. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Szolovjov ***** válasza:
Amikor már nagyon főtengelyszimeringes egy kétütemű, akkor olyat is szokott csinálni hogy hidegen beindul, jár egy darabig majd leáll. Utána az istenért nem lehet beindítani. Másnap kimész és egy rúgásra indul, majd ismét leáll és megint nem indul. Kezdődő jelei közé tartozik az is amit írtál, hogy kevesel a motor. A világ összes benzinje sem elég neki, mert fals levegőt szív. Viszont nekem legutóbb az alapjárat problémát a karburátor üresjáratának részleges eltömődése okozta. Hiába fúvattam, fújtam spray-el, csak akkor javult meg, amikor citerahúrral átjárattam a furatokat.
aug. 7. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget! Hol tud fals levegőt szívni? A karburátor már tisztítva van és egy drót kefe szállal is kitisztitottam a járatokat. Lehet hogy a fals levegő lesz a ludas. Esetleg a levegő benzin arány is lehet? Mert ahoz még nem nyúltam.
aug. 7. 19:22
 4/7 A kérdező kommentje:
#2 amit írtál főtengely szimering problémákat még nem tapasztaltam. Csak amint bemelegszik leáll mert alacsony lesz az alapjárat de utána simán indul újra.
aug. 7. 19:24
 5/7 Szolovjov ***** válasza:
A fals levegőn azt értjük, amikor nem csak a normális helyen, azaz a karburátoron keresztül szív levegőt a motor, hanem például a kopott főtengelyszimeringen keresztül. Vagy hibás tömítések miatt hengertalpnál (vízhűtéses motor esetében nem valószínű). Jut eszembe, a kétütemű motor akkor is leáll alapjáraton ha túl sok benzint kap. Próbáld meg az alapjárati üzemanyagot csökkenteni a keverőcsavarral. Nem tudom mennyir eértesz hozzá, de van egy alapjárat és egy üzemanyag csavar a karburátoron. Az üzemanyag csavar konstrukciótól függően vagy levegő, vagy benzinmennyiséget szabályoz. Ha levegőt szabályoz, mint a régi MZ-knél, Simsonoknál, akkor befelé tekerve dúsítasz a keveréken, ha benzint szabályoz (mint általában a modernebb karburátoroknál), akkor ellenkezőleg, kifelé tekerve dúsul a keverék, befelé szegényül.
aug. 8. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
#5 Köszönöm szépen a segítséget! 1986-os motorról van szó most így nem tudom hogy modernek számít-e de szerintem nem. A motor vízhűtéses. A karburátor típusa :Mikuni 26.
aug. 8. 14:37
 7/7 A kérdező kommentje:
Most néztem meg a gyertya képét és a gyertya tiszta olaj volt és fekete. Tehát ez azt jelenti, hogy sok anyagot kap? Kb 2 hónapja álltam át 1:50 - ről 1:40-re lehet az a gond hogy nem lett utána állítva az üzemanyag keverékcsavar? Mert ha jobban visszagondolok ez után jelentkeztek ezek a problémák.
aug. 8. 15:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!