Váltó felett van egy főtengely szimering ahonnan kicsit szivárog az olaj, és a vàltóház tetején van lyuk ahova elvileg pont belecsöpög, emiatt csúszhat a kuplungom?
Azért annyira nem hülyék a tervezők... vagyis régen nem voltak azok na. Manapság inkább nem enjünk bele.
Lényeg: Általában ilyenkor kiképeznek egy "menekülési útvonalat" az olajnak, hogy ne tudjon rámenni a kuplungtárcsára.
Sajnos a váltó oldalán olaj cseppek vannak, ha fentről nem is de oldalról biztosan beszivárog valahogyan.
Tudom oldalról sem kellene, de nekem sajna az oldalán nincs fent a lendkerék takaró lemez.
Bár úgy tudom legtöbb autónak ez fent sincs mégsem okozott problémát, nekem sem volt vele semmi több mint 1 évig.
Aztán kitudja, lehet a kuplungom szarakodik már….. 😔
Ha leirnad melyik auto milyen motorral, milyen valtoval, lehet hogy atlatnank a szitut. En konkretan nem is ertem mit irsz. A fotengely szimering nem a valto folott van, hanem a valtohaz felol fersz hozza, ha leveszed a valtot. A lendkerekhez szinten, szabad szemmel nem is latod. Nem tudom milyen lendkerek takarora gondolsz, de nyilvan nem ismerek minden tipust.
Ha a kuplung szarakodik az lehet gond.
A klasszikus Mini (Mr. Bean féle) kivételével nem tudok olyan autóról ahol a blokk és a váltó egymás alatt helyezkedik el.
Szóval kíváncsi lennék melyik az a konstrukció, ahol a főtengely és a nyelestengely nincs egy vonalban?
#5 rosszul írtam. Igen, váltóház felől férni hozzá, de csak úgy esélyes ha előtte a váltót leszedjük..
Na de onnan nem szivároghat bele?
Ha normálisan leírod mire vagy kíváncsi, és az autó tipusát is megosztod velünk, talán még értelmes választ is kaphatsz.
Ezek hiányában, egy ostoba trollnak tűnsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!