Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 C5 1.9 PDTDI típus jó...

Audi A6 C5 1.9 PDTDI típus jó választás lenne napi használatra?

Figyelt kérdés

szept. 7. 20:21
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
18%

AUDI A6 1.9 PD TDI (2001-2004)


Általános információk

Kategória Felső középkategória

Gyártási időszak 2001-2004

Újkori ára 9 350 000 Ft

Felszereltség

Alumínium burkolat a műszerfalon, ajtókon, konzolon, Biztonsági övfeszítő rendszer: pirotechnikai, Differenciálzár, elektronikus [EDS], Elektromos ablakemelők elöl-hátul, Fejtámlák elöl-hátul [5 db], Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS], Fényszóró-távolságállítás belülről, Fordulatszámmérő, Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul, Indításblokkolás, Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram], Kárpit: szövet, Kartámla elöl-hátul, Kerékőr, Kipörgésgátló [ASR], bőrbevonatú sebességváltókar, Kormánykerék: magasság-és távolságállítású, Könnyűfém keréktárcsák: 16', Központizár távirányítással, Külső hőmérsékletmérő, Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében, Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők, Lábszőnyeg: velúr, Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus, Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl, Mikrofilter [por-és pollenszűrő], Műholdas gépjárművédelmi rendszer [GPS alapú], Olvasólámpák elöl-hátul, Pohártartó elöl-hátul, Pótféklámpa [harmadik féklámpa], Pótkerék: könnyűfém keréktárcsa normál méretű, Rádió-magnó: Chorus, Riasztóberendezés, beltéri érzékelős, Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus, Szélvédőmosó fúvókák fűthetők, Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon, Szervokormánymű, Színezett üvegek, Ülések hátul: lehajtható és osztható, Ülések: elektromos magasságállítású első ülések, Vészhárítók a karosszéria színében, Világítás: ködfényszórók elöl

Karosszéria

Kivitel Sedan

Ajtók száma 4 ajtó

Szállítható személyek száma 5 fő

Méretek és tömeg

Saját tömeg 1 490 kg

Össztömeg 2 040 kg

Szélesség 1 810 mm

Magasság 1 452 mm

Hosszúság 4 796 mm

Tengelytáv 2 760 mm

Üzemanyagtank 70 l

Csomagtér térfogata 551 l

Hasznos teher 550 kg

Motor és sebességváltó

Üzemanyag Dízel

CO2-kibocsátás 160 g/km

Környezetvédelmi osztály EURO 3

Hengerelrendezés Soros

Hengerek száma 4 henger

Sebességváltó Manuális (6 fokozatú) sebességváltó

Hajtás Első kerék

Hengerűrtartalom 1 896 cm³

Fogyasztás, gyorsulás- és sebességadatok

Városi fogyasztás 7,9 l/100km

Országúti fogyasztás 4,9 l/100km

Vegyes fogyasztás 6,0 l/100km

Végsebesség 203 km/h

Gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra 10,5 s

Maximális forgatónyomaték 310 Nm

Maximális teljesítmény 96 kW, 131 LE

Gumiméret 205/55 R16 W

szept. 7. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
33%
Huszonéves, túl bonyolult autó, várhatóan nagy szerviz igénnyel, a napi használathoz egy sokkal egyszerűbb, könnyebben javíttatható, kevésbé koros autót ajánlanék. Ráadásul az EURO 3-at szmogriadóban például be sem engedik a belvárosba.
szept. 7. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
Nem járok Budapesten
szept. 7. 21:55
 4/19 anonim ***** válasza:
76%
Ha csak ilyen szűkös a keret, akkor el kell engedni az Audi-t és venni VW-t, vagy Skoda-t. Ugyanaz a technika, de a logo miatt kapsz egy kicsit jobb állapotút, ami ilyen vékony pénztárcánál fontos lehet
szept. 7. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
100%
Futómű drága, lásd még A4, Passat B5 és Superb I. A karosszéria ebben az időszakban jellemzően tartós volt, a motor jó konstrukció (olcsó fenntartás szempontból egytömegű lendkerékkel is használható), talán a PD elem fészek kopás ami nagyon magas futásnál egy drágább dolog (gyakorlatilag egy új hengerfej is kellhet, viszont 500e km alatt nem jellemző). PD elemek maguk tartós fajta és költséghatékonyan felújítható. Tandem pumpa tömítés, PD elem kábelköteg probléma előfordul. Viszont kalkulálni kell egy teljes lengőkar készlet cserével, prémium márkával, különben nem bírja sokáig. Ha belefér pl egy Lemförder szett és a munka mellé, akkor hajrá.
szept. 8. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Plusz infó - ha nem akarsz futóművre ennyit költeni, keresztben beépített motoros típusokat nézz, a VW csoporton belül gondolkodva. Első hajtással jellemzően lovaskocsi egyszerű hátsó, és szintén filléres Macpherson első gólyaláb megoldás van bennük, tartós és olcsó megoldások, csekélyebb munkadíj.
szept. 8. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:
#4 miből gondolod, hogy vékony a pénztárcám? Akkor nem Audit vennék.
szept. 8. 00:54
 8/19 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem abból gondolja, hogy 20+ éves Audit nézegetsz.


Egyébként nincs vele gond, ha találsz egy jó állapotút.

szept. 8. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
100%
#7: Autóról beszélünk és te 20 éves modellekben gondolkozol. Sajnos ez a vékony kategória. Nincs ebben semmi pejoratív. Csak ilyenkor figyelembe kell venni a lehetőségeket. Ahol 100k az autó véltelárának 10%-a, ott igenis számít, hogy mit kapsz a pénzedért. #5 jókat írt egyébként a részletekre. Annyit tennék hozzá, hogy én személy szerint nem használnám egytömegű lendkerékkel, ha már szét van döntve nem azon a pár 10k-n múlik, hogy a belevaló kerüljön bele. De valójában ha most kerül bele, akkor előbb rohad le a karosszéria a motorról, mint hogy már problémát okozzon.
szept. 8. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 A kérdező kommentje:
Mert 20 éve még tudtak autókat csinálni, volt bennük anyag, nem volt downsizing, volt vezetési élmény
szept. 8. 15:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!