Milyen hétvégi/utazó autót ajánlanátok amit ésszerű keretek között fenntartható? Golf 7 gti-t néztem, de a vízpumpa elég drága hozzá és ha jól tudom típushiba is. Illetve a másik kiszemelt az i30n. Tudtok ajánlani hasonló autókat?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igazából sem a VW Golf 7 GTI sem a Hyundai I30N nem az ésszerű választás.
Ha már drága hozzá valami számodra, akkor sajnos nem a te autód.
Nem bunkóságból írom, csak ezek az adott modell kihegyezett változatai, amit megvenni és fenntartani is drága!
Ezeket az autókat olyan "hülyéknek" gyártják, akik képesek már vételkor is komoly felárat fizetni, és használat során is azért, hogy legyen egy sleeper autójuk!
Persze sokat is adnak cserébe, de sokat is fognak kérni.
Egyébként sok ilyen van ha ezt a méretosztályt nézzük: Skoda Octavia RS, VW Golf R, Audi S3 / RS3, Mercedes A 35/45 AMG, BMW M1/M2 bár ezek az Octaviát leszámítva még a Golf GTI-hez képest is horror fenntartásúak!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Abból a kategóriából bármelyik márka megfelelő.
Egy vízpumpa ne tartson vissza. Minden más típushoz is tartoznak ilyen drága tönkremenős alkatrészek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Na most akkor hétvégi (GTI, I30N, Type-R stb) vagy utazó ( dízel A6, E-osztály, Passat) autót keresel? Mert nagyon nem mindegy.
De ha egy vízpumpa drága, akkor ez a hétvégi autó dolog nem neked való
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A termosztát és a vízpumpa két, egymástól független alkatrész.
Viszont a VW csoportos motorokon jellemzően vízpumpát is cserélni kell a vezérléssel együtt, tehát az egyben lesz nagyobb költség.
Amit írsz (30e/200e kilométer), az abból fakadhat, hogy valaki a legolcsóbb noname xart teszi bele, van aki meg gyári alkatrészt.
De alapvetően ez is egy kopóalkatrész, nem kéne hogy problémát okozzon bármikor venni egyet, ha ilyen autót akarsz.
Nagyon sok autót tudunk ajánlani egyébként, de nem derült ki, hogy pontosan milyen autót szeretnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!