Egy olyan kérdéssel fordulnák hozzátok, hogy auto
vásárlás előtt állok és nem tudom mit lenne érdemes
venni. Kiszemelt b6-os passat, csak nem tudom, hogy melyik a
megbízhatóbb motor. 2.0 pd tdi vagy 2.0 TFSI?
PD TDI megbízhatóbb. De többe kerül a felújítás, ha lerohad. Na meg kérdés, hogy szükséged van-e dízelre.
2024. jún. 16. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 Szolovjov válasza:
A dízelből a 2.0CR a kisebb kockázat. A Pd is lehet jó, ha ismered az előéletét, ami ritka eset. Én is gondban vagyok az autóvásárlással. Ami viszonylag fiatal és keveset futott az 3 millió. De nekem ennyit egy autó sem ér, még ha új lenne, akkor sem. Szerintem veszek lemezt és kikasznizom a 30 éves Passatot.
2024. jún. 16. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Ezekszerint nem volt még autód... Akkor egy benzinest vegyél. Ha gyakorlatod sincs, akkor mindenképpen hagyományos automatát. Soha nem fullad le.
2024. jún. 16. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
2.0 PD és a 2.0 TFSI is egy szar konstrukció. Keress rá a googleben és meglátod.
1.9 PD, vagy 2.0 CR jók.
2024. jún. 16. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
A 2.0 PD-k közül meg kell nézni melyiket veszed.
2.0 CR már lényegesen jobb, gyakorlatilag problémamentes, ha a hatszögtengely téma orvosolva van.
De onnan kellene kiindulni, hogy valójában a használat alapján benzin vagy dízel kell inkább
2024. jún. 17. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
1 vagyok. A kérdező egyenlőre nem válaszol, aki lepontozott annak meg elmondom hogy miért kérdeztem amit kérdeztem...
2024. jún. 17. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
...ha volt már autója,akkor lebattyog a szervízbe ahova hordta az autóját és ott érdeklődik a kiválasztott típusról.Ők tudnak segíteni,és tanácsot is fognak adni.Ha még nem akkor keres egy szipmi szervízt,ahol segítenek.1vagyok
2024. jún. 17. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
A B6ok nagyon rohadnak, a 2.0Pd re ne hagyd magad rábeszélni, az a korai Cr motor sem az igazi még bele. AZ 1.9pd jó volt de azokba már sok a méter és jellemzően akkor adják el őket amikor már költeni kell rá (nem keveset).Ha rövidtávot métsz mindenképp benzinest vegyél, es inkább valami hyundai, kia, suzuki,toyota japán vonalat ajánlok.
Ezek a német vackok nagyon szervízigényesek , majd ha egyszer lesz valami japán benzinesed megérted :)
dec. 29. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
A dízelt azért gondold át,még a korai tfsi elég problémásak,2013-as évjárattól lenne érdemes megnézni a tfsi-t.Lehet más autót kellene megnézned,Cr/pd sokkal nagyobb kockázat van mint egy szívóbenzinessel(szívócső befecskendezésű rendszerű)ezek a szívóbenzinesek sokkal igénytelenebb mint bármi modern motor,fogyasztás is 2-3 literrel több a dízeltől,még mindig jobb a kúton kicsit több pénzt otthagyni mint egybe több százezret a szervízre.Egy pd elem 100 ezer/db turbo minimum 100 ezer vagy több.Ha mégis a dízel mellett döntesz,amikor megnézel egyet és látod hogy már hideginditáskor nagy füstfelhő van meg alapjáraton gázadásoknál kék feketéket pamacsokat nyom egyből hagyd ott,azt nem szabad megvenni,nem kéne még kicsit se füstölnie,különben sok pénz rá fog arra menni és még nem is használtad/alig használtad.Kipufogó gázt is meg kell szaglászni hogy katalizátor/részecskeszűrő megvan-e milyen minőségben ég el az üzemanyag,olajfogyasztása van-e(ne olyan szaga legyen mint a 2 ütemű gépnek.Szerintem az lenne a legjobb ha más típusokat kezdesz el nézegetni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!