Mikortól nevezhetünk egy átlagos manuális váltót tartósnak?
Rosszul bantak vele pl nem volt teljesen benyomva a kuplung mikor valtottak es beleeroltettek a sebessegbe, akkor is ha karrogott mint az allat.
A valtonak vannak reszeinamik tonkremehetnek pl a valto kabel vagy a valto kulisszanak lehet gondja.
De maga a valtot nem kell megbontani
"Az olaj, egy olyan dolog ami elvileg élettartamra jó"
Ez tényszerűen nem igaz, a legtöbb autónál van csereperiódus megadva váltóoljara, kézi váltónál is.
8: fun fact: a régi mercik (1990 előttiek) kézikönyvében le van írva, hogy se láncot, se váltó se difiolajat nem kell cserélni mert az egyenértékű az autó élettartamával.
Manapság azért vicces, mert tudjuk, hogy bőven vannak 1-2-3 millió km-es ilyen autók :D
elég durván tud kinézni ennyi km után a váltó/difi olaj.
Nekem a difi olaj konkrétan olyan volt mint a méz, váló olaj egész tűrhető volt, látszott, hogy már cserélték.
Láncban 9 fokos nyúlás volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!