Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen passat B7 évj.2010...

Teyla1923 kérdése:

Volkswagen passat B7 évj.2010 2.0TDI Motorkod:CFFB ha 120 fokos az olajom akkor elkezd felmenni a vizhőmérséglete ez mitől lehet? A termosztát cserélve lett a kocsiban.

Figyelt kérdés
Sziasztok a tanácsotokat szeretném kérni tönkre ment a turbom mert az olajam tulmelegedett. Most ez orvosolva lett egy uj turboval és kapott egy uj olajhütőtt nem tudom helyesen irom-e le de uj intercoolercsövet a kocsi. Azota az olajhőmèrségletem 130-136 fokrol gyönyörűen lement 110-120 fokra. Ugy hogy ez orvosolva lett. Viszont felfigyeltem a kocsinál hogy amikor a Turbott csináltattam kicserélték a viznél a termosztátomat (Félálásba bevolt ragadva) és azota a kocsi ha hegynek felfele megyek és 120 fokos az olajom (Ja de 5 fővel csomagokkal) akkor a vizhömérséglete a mutatom felmegy 95 fokig. Ha leveszem a gázrol a lábam akkor a kocsi szépen az olajhömérséglete is vissza megy és a vizmutatom is vissza esik 90 fokra. Nem sürün csinálja a kocsim ezt hogy 95 fokra felmegy a vizhőfoka meg tudom hogy 38 fok melegben ne is csodálkozzak rajta. De amég a termosztátomat nem volt kicserélve nekem a vizhőfokom 90 fokra beált és onan else mozdult. Lehetett kint 40 fok meleg is és hegynek felfele is mehettem megse mozdult. Van arra esély hogy az uj termosztáttal lenne a gond? A kocsinak a hütőrenszere kompletten átlett mosva és tisztittva. Már azon gondolkodom hogy rakatatok bele egy másik vizhütőt. Kérlek segitsetek mert kezdek kicsit belefáradni a macska egér játékba. Bemérték amugy a hütönél a vizett is ha felül 92 fokos viz ment be akkor alul 80 fokos viz jött ki szoval a hütőmnél a hütés megy. Vagy esetleg a ventilátorommal lenne gond? De amugy az is müködik. Kicsitt kezdek kifogyni az ötletekből. Válaszotokat és a segitségeteket előre is. Köszönöm.

#Passat #olajhőmérséklet #Vizhőmérséglett #Termosztátt #Vízhütő
júl. 30. 01:16
 1/10 anonim ***** válasza:
Tökéletes a vízhőmérséklet, nem kell semmit csinálni.Használd a kocsit.
júl. 30. 05:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Ezek tökéletes értékek.
júl. 30. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
30°C felett, megpakolva ez normális.
júl. 30. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
16%

Egyaltalan nem normalis a jelenseg hiaba irjak tobben.

A muszerfali ora kb. 70-105 fok kozott kozepen all 90-en. Nem a valosagot mutatja.

Mikor te 95 fokot latsz, akkor mar 110 korul van.


Talalkoztam ujonnan is hibas termosztattal, 3 darabbal konkretan. Azota csak gyarit veszek, annyit szoptam mar veluk.

A ventilatornak tobb fokozata van. Elindul a leglassabb is?

júl. 30. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

4.

Szerinted ha látja az 5 fok különbséget, akkor mutatóval méri? A mutatós éppen hogy nem tud 95-öt mutatni, mivel - ahogy te is írod - kb 105 fokig ugyanott áll. Ezért vagy ODB-n méri 1 fok pontossággal, vagy rosszul olvassa le a skáláról és akkor tényleg 110, de ennek kicsi az esélye, ha ennyire belemélyedt már a dologba, kétlem, hogy ne venné észre, hogy a mutató a 120(130) mellett van már.

júl. 30. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
0%

Erted, amit mondok?


A kerdezo az oran latja a 95-ot, mert feltunik neki, hogy elhagyja a kozepallast. Irja is, hogy a mutato.


Ez a 95 obd-vel kiolvasva 110 lenne. Ami boven nem normalis allapot mar.

júl. 30. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

6.

Ez marhaság. 14 éves kocsi, jó eséllyel digitálisan meg van dolgozva a jel, vagyis ki sem mozdul 105 fok alatt, így nem fog 95-öt sem mutatni soha. Ha viszont kimozdul, akkor meg nem a 95-nél fog megállni, hanem 1 mp alatt felmegy a 120-as vonal alá. (Ugye nem láttál még soha olyat, amikor felforr a víz az ilyen elven működő kijelzős kocsiban? Nincs olyan, hogy elhagyja kicsit a középállást kb 5 fokkal, hanem ott dekkol, majd egyszer csak kilő.)

Ha meg esetleg mégis analóg a műszer, akkor meg, ha 95-nél áll a mutató, akkor az OBD is akörül fog mutatni, de nem 15-tel többet.

Már elméletben is hülyeséget írsz, ugye magad sem gondolod komolyan, hogy olyan módon tervezik meg a műszert, hogy 95-öt mutasson akkor, ha már kritikus közeli 110. Így pont semmi értelme nem lenne az egésznek.

júl. 30. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Hu de buta vagy, maradjunk annyiban, hogy en par orat osszeneztem mar obd-vel, amig te talalgatsz.

95 kb. 110 fok a valosagban

Eleve 102-104-en indul csak a ventilator.

120-125 korul kapcsol a felforrt piros lampa. Tudod zart rendszer es nyomas esete glikkoal.

De tovabbi jo tippelgetest neked.

júl. 30. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Pár órát ja. Nekem évek óta folyamatosan megy OBD-ről a vízhő, meg miegymás. A venti meg persze 103 fok körül indul, de írt ő ilyet, hogy elindult? Ráadásul sok autón a klímáéval közös, így az is beindítja, hiába csak 95 fokos.
júl. 30. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Sziasztok. Látom a kocsiban hogy 95 fokra megy fel. (Azt nem tudom hogy ha obd-vel rámérnénk akkor mennyit mutatt) de ha elindul a mutatom akkor 95 fokig megy mivel nem akkarom hogy a kocsinak bármien gondja legyen ezért elveszem a gázrol a lábam és körübelül 5másodperc és vissza áll 90 fokra a hőmérséglet. (Azt mondta az autoszerelőm hogy ő mérte és a mutatom amikor 90 fokot mutatott az nem teljesen valos mert volt 100 fokos a vizem akkor is 90 fokot mutatott a vizem. Most még adok egy esélyt az auto szerelőmnek de ha nem tudja kitalálni hogy milehet a gond. Átviszem egy másik autoszerelőhöz hátha ott okoságott tudnának mondani vagy pedig csinálni. Ja a ventilátorom mivel a klimám megy ezért folyamatosan lasu üzemodban pörög mert ugye a klimával össze van kötve vagy mi. De igazságott megvalva én még nem igazán halottam a kocsimnál hogy a ventilátorom beindult volna ugy igazán. Ezt kérdeztem is az autoszerelőmet azt mondta hogy ő letesztelte a ventilátoromat és tud nagyobb fokozaton menni. De viszont annyit nem ment vele hogy ő is lássa hogy bekapcsol-e a ventilátor a nagyobb fokozatra. (Termosztát meg olyan van benne ami 87 foknál nyitt ezt megkérdeztem és én is mondtam neki hogy biztosan kinyitt ez a termosztát rendesen? De azt mondta hogy új termosztát van benne persze hogy kinyitt. De a végére fogok járni és ha megtudom hogy mi a baja akkor leirom nektek. De azt is ha pedig ez a normális. A válaszokat köszönöm szépen.
júl. 30. 20:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!