Üzemmelegen alacsony fordulatnál kuplung csúsztatásakor ki villan az EPC és ezután elkezd ingadozni az alapjárat és leáll az autó.Mi lehet a baja?
Az autó egy 2003-as Volkswagen Bora 1.6 16 szelepes benzines.
Mi lehet a probléma ?
Változó múltkor tolatáskor volt ugyanez.
Ezek a hibakódok a jelenség után:
-17961:Magasság érzékelő/szívócső nyomás elfogadhatatlan jelzés
-szakadt
17912:Légbeszívó rendszer,szivárgás felismerve
-Állandó
17604: 1.lambdaszonda, 1 henger sor;fűtőkör,elektromos hiba
-Állandó
Néztem hol szívhat esetleg fals levegőt de nem találtam.
Az első kettő hiba az biztos hogy összefügg egymással. Valahol falsot szívhat, mint arra te is gyanakodsz. Szakszerűen át kellene nézni. Vannak tömítések is a rendszerben. Pl. a fojtószelepház alatt, az EGR ház két oldalán, a fojtószelep és a visszavezető között, leömlőnél a csonknál lévő tömítés, MAP szenzor tömítése, szívósor tömítése, illetve maga a szívósor és a levegőcsövek épsége... Azt hiszem ennyi. De érdemes lenne olyanhoz vinni, aki már látott ilyet.
Ha ez nem segít, akkor el kell kezdeni cserélgetni az alkatrészeket. MAP szenzorral kezdeném, viszont fontosnak tartom hogy a teljes kábelezése is legyen cserélve, mert az is okozhat ugyanilyen problémát.
A Map szenzor 1 hónapja lett cserélve ugyanígy a szívósor tömítései
Valami kapcsolási rajzot tudsz küldeni a Map szenzorról?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!