Ha valaki 7-8 milliór autót vásárol az miért nem audi,bmw vagy mercit választ, esetleg volvó?
"Mondanál pár fejlesztőt és hozzá tulajdonukban lévő autót? "
Neked nem mondana semmit a nevük, mert nem ök vannak elötérben - nem a fejlésztési részleg vezetöiröl van szó - ök ingyen kapnak autót a gyárból -, hanem akik ténylegesen ezen a területen dolgoznak és látják, hogy fejlesztés lényegében nincs, csak apró részleteken módosítanak már hosszú ideje.
És mivel tudják, mennyire nem éri meg ezeket megvenni, amikor a japán/távolkeleti gyártmányok minöségben, biztonságban magasan verik a német autókat, ezért értelemszerüen nem a nagy neveket veszik, hanem a jókat.
Az infóim meg onnan származnak, hogy dolgoztam ezeknél a cégeknél sok évig, láttam, mi van.
12.
Aha persze,végig jártad az összes német gyárót és beszéltél minden fejlesztő mérnökkel. oké
Mert 7-8 millióért egy pár éves, keveset futott, normálisan felszerelt nem prémium márkát kapsz, ellenben ennyiért az audi - bmw - merci - volvo vonalon vagy a legkisebb full fapadot (vagy azt sem) vagy egy 10-15 éves, föld-hold távolságot futott visszatekert lerúgott kocsit, amir a gatyádat ráköltheted később (ezért adja el Jürgen és vesz újat helyette)
Van, akinek az üzembiztos, garanciális új vagy majdnem új autó többet ér, mint egy "menő" márka logója...
Mert ennyiből kapsz egy fiatal, még évekig garanciás autót.
Az említett márkákból meg kapsz egy olyat, amin garancia már nincs és pont eljött az első nagyobb szervízek ideje, ami ráadásul szintén prémium árban megy.
7-8 millioert veszel egy vadonat uj 0 kmes kisautot pl Suzuki, Opel, vagy pedig egy 200.000kmt futott hasznalt BMW-t.
Kinek melyik a jobb... Ha gazdasagosan akarsz utazni akkor jobb az uj, ha kell a kenyelem, ero, megjelenes akkor egy BMW.
13-as: "Aha persze,végig jártad az összes német gyárót és beszéltél minden fejlesztő mérnökkel."
Mivel olyan cégnél dolgoztam, ami éppen ezeknek a német autógyáraknak dolgozik - egyes munkákra köt a cég szerzödést velük, a következö munka meg a másik autógyárnak megy - és pont a fejlesztésnél csinálja a computeres tervezéseket, ezért tényleg ismerem az összeset, a fejlesztö mérnökök meg azok, akikkel össze kell dolgozni egy-egy fejlesztésnél, ezért tudom, ki mit mond.
Természetesen lehet néhány, akit nem ismerek, meg természetesen a konkrét autótipust nem tudom mindenkinél, de azt tudom, hogy mindegyik a nem-német autókat preferálja.
#17 A Volvok manapság sokkal közelebb állnak a prémiumhoz, mint a német mesterhármas. Igen, régen azok jelentették az igazi prémiumot, a Volvo meg csak egy megbízható, de egyszerű kocka volt. 2000 környékén volt az a váltópont, amikor a németek elindultak lefele, a Volvo meg felfele. 20 éve nem prémium egyik német sem a három közül és 20 éve lehagyta őket a Volvo.
csaxólok...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!