Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A bevonatolt féktárcsa hosszab...

A bevonatolt féktárcsa hosszabb idő után sem lesz rozsdás? Vagy, ha igen milyet kellene venni?

Figyelt kérdés
Most nem a kopó részére gondolom, hanem az "agyra". Szeretnék olyat venni, ami sokáig szép marad, de nem tudom ezek mennyire rozsdamentes rétegek. Vagy létezik olyan, aminek az a része rozsdamentes acélből készült. Gondolom azok arany áron vannak, nem igazán tudom, nem vagyok otthon benne. Csak azért gondolom, hogy létezik, mert látok drágább autókon olyanokat, amik abszolút nem rozsdásodnak.

júl. 24. 14:13
 1/6 anonim ***** válasza:
Általában adatként meg van adva, hogy bevonatolt vagy sem, én ha jól emlékszem kb 60k-ért vettem első Brembo féktárcsa szettet, gyárilag bevonatolt, 1,5 éve vannak meg és csak ott rozsdásodik enyhén ahol a felni érintkezik vele (csak akkor látszik ugye ha leveszed), illetve pár helyen van kis rozsda pötty, gondolom kőfelverődésből. Vettem ugyan ilyet hátra azok fél évesek, azokon semmi rozsda nincs, egyenlőre. Egyébként is egy valamire valógyártó lekezeli, hogy ne kelljen szopni a kerék leszedéskor.
júl. 24. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
4 éve cseréltem bevonatoltra. Nem rohad sehol. Az előző szettnél még nem tudtam, hogy vásárláskor erre is figyelni kell. Első használt autóm volt, tapasztalat nélkül megrendeltem amit jó márkának gondoltam, mérteben passzolt és jó áron volt. Pár hét múlva már barnára volt rohadva a féktárcsa éle meg a közepe.
júl. 24. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

#1: Brembo, vagy Zimmermann bevonatoltban gondolkodom. Mivel sokáig fogom használni, mert nem megyek gyorsan, és motorféket is szoktam használni, vagy gurulok is, ha nem akadályozok vele senkit ezért lassan kopnak. A mostani első betéteimben is, több mint 50e km van és még bírják. Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatod!


#2: Esetleg, ha megírnád a márkát az még segítene! Köszi neked is!

júl. 24. 17:47
 4/6 anonim ***** válasza:

Zimmermann! :)

Ezt vettem legutóbb, teljesen elégedett vagyok vele. Én gyorsan megyek, főleg autópályás ingázásra használom a kocsit. De úgy megyek el 200 km-t (M6), hogy nem fékezek. Az előző betét garnitúrám 130.000 km-t bírt. A tárcsa még egy betétszettet kiszolgált volna kopottság hiányában, de olyan csúnya rozsdás volt, hogy inkább ledobtam a francba! Ekkor került fel a bevonatolt Zimmermann.

júl. 24. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nem számít a rozsda a kopófelületen kívül igazából, főleg esztétika. Zimmermannra esküsznek sokan, aztat tennék bele.
júl. 24. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Műszakileg valóban nem. De a 18"-os szellős alufelni alatt, a szépen ápolt, waxolt karosszéria mellett nagyon illúzióromboló tud lennei a levelesre rohadó tárcsa éle meg közepe. Én nem tudtam tovább elnézni. Ha nem bevonatolt, nem tudsz vele mit kezdeni, mindig olyan lesz.
júl. 25. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!