Hengerfejes kocsinál kb.: 500.000 ft reális lehet az ár?
"Szerintetek ilyen problémával előfordulhat hogy nem hengerfejes?"
Attól függ, hogy hol tűnik el a víz. Fehéren füstöl?
Attól függ mia baj
Ha csaka hengerfejet kell leszedni, megpucolni, köszörülni és új hengerfej tömitést rátenni és összerakni akkor az kb 1-200 ezer max
500 ezer nagyon sok erre a melóra
"Nem füstöl fehéren."
Akkor, mielőtt elfogadnám, hogy az autó hengerfejes, én nagyon alaposan megkeresném, hogy hol szökik el a hűtővíz. Ha "gyorsan elfogy" az égéstéren keresztül, akkor még ebben a melegben is látszania kellene a kipufogógáz színén.
A kiegyenlítőtartály kupakjánál nem nyomja ki a vizet a nyomás? Nincsenek folyásnyomok, nedvesség? A csöveknél, csatlakozásoknál mindenütt csontszáraz, ha forró motornál odanyomsz egy papírtörlőt? (Hogy ne a kezesd égesd meg!) A szerelések után minden légtelenítési lehetőség ki volt használva? Azok is, amikre általában azt mondják, hogy nem szükséges.
Egyébként mennyire vagy otthon a motortérben? Vagy csak a szerviz szokott ott tevékenykedni?
Attól függ, hogy csak a tömítést kell cserélni, vagy komolyabb gépműhelyi munka is kell-e.
A mai árakhoz képest nem tartom vészesen soknak. Összehasonlításul az Opel Astrámhoz egy szimpla vezérlés csere 600-700e Ft.
Mar irtak, hogy CO teszterrel kene megnezni a hutovizet. Abbol latszik egyertelmuen. Nem is ertem, aki enelkul akarja szetbontani a motort.
5 perc kideriteni kb.
Nem ismerem ezt a motort, de az M16A is szeret hengerfejes lenni.
Jellemzoje, hogy a tagulasiban ott marad a viz, a radiatorbol, viszont kizabalja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!