Fiat Stilo,Fiat Bravo2 mennyire problémás autók,milyen motorral ajánlottak?
A Stilo a Fiat egyik legnagyobb bukása volt. Állítólag van pár kevésbé problémás motor/váltó/karosszéria kombináció amiket ha a hét megfelelő napján raktak össze a munkások még tartós is lehet az autó. Csak az a nap valószínűleg többnyire szabadnap volt a gyárban. A Stilók nagy része már kikopott az utakról mindenféle obskúrus műszaki hibák miatt - míg pl. a nem kevésbé baljós hírű Peugeot 307-ből vagy Chevrolet Lacettiből mai napig tucatszámra látni a forgalomban. Szóval nem csak arról volt szó, hogy rossz hírű volt és közben mégis olcsón az utakon lehetett tartani, hanem tényleg rossz volt.
A kettes Bravo egy fokkal jobb konstrukció lett - csak az meg a gazdasági válság alatt nem tudott nagyot menni, meg igazából eléggé túlméretezték, hogy véletlenül se legyen átfedés a Grande Punto piaci részesedésével.
elrohadó olajteknő, 100 ezret bíró mototrvezérlő, ementáli sajt szerű lukasra rohadó kaszni, váltó, motorhibák tömege, stb....
Fiatot én utoljára 1996-ban vettem, azóta csak szereljük, és sajnáljuk a tulajokat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!