Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért tekintik olyan nagy...

Miért tekintik olyan nagy innovációnak az elektromos autót, amikor már 120 éve is létezett?

Figyelt kérdés

júl. 18. 22:41
1 2
 11/18 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép ***** válasza:
43%
#6: Sokat. Minden hónapban elektromosság-sejkek és oligarchák küldik a lóvét a számlára, hogy elhalgassam a villanyautók káros elektorszmogjával kapcsolatos kutatásokat és hogy zöldre mossam az áram-finomítók tevékenységét. Természetesen az is ordas hazugság, hogy az áram-fúrásoknak bármi káros hatása lenne vagy hogy az Elektorn-Valdezhez hasonló állítólagos "katasztrófák" tönkretennék az élővilágot.
júl. 19. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
100%

Mert most lett olyan a technológia, hogy megéri csinálni. Azt azért a benzingőz mámorából is látni kell, hogy a belsőégésű motor egy baromira alacsony hatásfokú technológia, nemhiába próbálkoztak mindenfélével, Otto, Diesel, Wankel stb. Amint kitalálták, hogy autózzunk szekér helyett, az elektromos lett volna a cél, a robbanómotorok ló nincs, szamár is jó elven terjedtek el. A mostani akkumulátorok és villanymotorok már olyanok, hogy bizonyos célokra végre képesek helyettesíteni a benzint meg a dízelt. Pl. munkába ingázáshoz, boltba járáshoz. De ugye ott még nem tart, hogy elmenj vele mondjuk Olaszországba nyaralni.


Illetve az van még, hogy ugye egyre több a kényelmi funkció amire korábban szintén nem volt technológia, lásd a kormányszervó is most már szinte minden járgányban elektromos, a hidraulikus abszolút kezd kihalni, ECU van mindenre, megvan a technológia arra, hogy a kormánytekerésed alapján mind a négy kereket kormányozzák szervómotorok stb. És ehhez azért kellett ez a 4. ipari forradalom, mert ugye 50 éve is ha valamit megtervezett a mérnök, azt le kellett gyártani, ki kellett próbálni, autóiparban amúgy is komoly előírások vannak, de manapság ezeket mind lehet számítógéppel szimulálni, akár csak folyamatábrán, motor belsejét meg mindenféle véges elemes hálózással, és sokkal olcsóbb szoftverlicensz+légkondis irodában eltöltött munkaórák által megtervezni valamit, amit majd egyszer, max. kétszer kell legyártani, ha bármi probléma van vele mégis, az szoftverből utánkalapálható, nem kell újra a drága nyersanyagot megvenni stb.

júl. 19. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
68%
Egyelőre nem lesz népautó az elektromos. A tököm adna érte cirka 15 milliót alsóhangon, aztán reszketnem kellene mennyit, hogy mehetek vele töltésig. Szaladozós, városi autónak luxus, eladni meg baromi nehéz lenne, ha azt gondolnám, hogy megválnék mégis tőle.
júl. 19. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
40%

120 éve is olyan szinten volt, mint most?

Na ugye...

júl. 19. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim ***** válasza:
62%
Hát ugyi most se tud annyit visszatölteni amennyit elhasználsz.
júl. 19. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:
59%
#14 120 éve a belsőégésű motorok sem ott voltak ahol most....akkoriban ezeknek is sokkal rosszabb volt a hatásfokuk.
júl. 19. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
65%
Bizony rosszabbak voltak. Ma már kis köbcentiből is sok lóerőt lehet kihozni. (Bár már átestünk a ló túloldalára.)
júl. 19. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
65%

#16: A megjegyzés arra utalt, hogy akkor a benzinesből lehetett kihozni, azt amit az elmúlt 100 évben megéltünk, nem az elektromosból, nem állt ott a technika/tehnológia


#14

júl. 19. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!