Az elektromos autó gyártás és üzemeltetés piaci alapon működőképes ?
Németországban az állami támogatások leállítása után jelentősen csökkent az elektromos autók iránti kereslet.
Ha piaci áron kell tölteni az autót és állami támogatás nélkül venni akkor is olyan jó buli ?
"például az üzletember aki egész nap úton van az majd az igével tölti az éjszaka folyamán?:DD"
Komoly üzletember valószínűleg nem elektromossal bonyolítja le ezt. 🙂
"Én itthon napelemről totál ingyen töltöm, ingyen autózom."
A napelemes rendszer kiépítése pénzbe került és van egy élettartama.
A rendszer az élettartam alatt megtermel x kw villamos energiát. A vételárból és a megtermelt villamos energia mennyiségéből ki lehet számolni hogy mennyibe kerül 1 kw energia.
Bár a válasz alapján kétlem hogy a kommentelő képes ezt felfogni.
Hosszú távon semmi esélye a benzinesnek túl alacsony a hatásfoka.
Energieaufwand Golf Diesel für 100 km: 5,6 * 9,8 kWh = 54,88 kWh
Energieaufwand Golf Benziner für 100 km: 7,3 * 8,5 = 62,05 kWh
Energieaufwand Golf Elektro für 100 km: 16,6 kWh
Kevesebb mint az egyharmada energia szükséges ugyan ahhoz a táv megtételéhez. Ez mellet kell valamilyen energia tárolás ahova belehet tolni a megujulokból érkező fölösleget. A környezetvédelmi előnyőkről még nem is beszéltünk. Vagy olyanról hogy probálunk megszabadulni az orosz energia függöségtől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!