Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A turbók meghibásodásának...

A turbók meghibásodásának messze a leggyakoribb oka a nem megfelelő szerviz illetve használat?

Figyelt kérdés
Elhanyagolt olajcserék, hidegen pörgetik, nyúzás után azonnal leállítják és így tovább. A legtöbb esetben ezek miatt mennek tönkre a turbók 200ezer km környékén vagy még előbb? A "játékszabályok" betartásával hosszú ideig meg lehet őrizni egy turbó élettartamát?

júl. 16. 14:05
 1/6 anonim ***** válasza:
87%
Feltételezve, hogy nem egy alulméretezett, szarul gyártott hulladék az egész konstrukció, igen. Egy normális konstrukcióban a turbó kis túlzással örök élet. Persze mikor ilyen 0.9-1.2 turbóbenzinről, meg 1.6-nál kisebb turbódízelről van szó, az már más tészta, mert azoknál lehetetlen kíméletesen használni a turbót, túl gyenge a motor és bármikor bármilyen használat mellett szétpörgi az életét. Azon hosszú távon már a precíz olajcsere sem segít.
júl. 16. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
75%
Nekem japán aktóba volt beszerelve egy kínából importált (előző tulajos) turbinácska, amit a Fuzhou városából hozatott az ürge. A márkáját le sem tudtam olvansi, mert kínai krix krakszok voltak odagörgetve. Akkor még a lens sem működött. Az autószerelőm inkább kicseréltette az egészet, van az a turbina bizgentyű izé ami pörög mikor a kipufogócső pöfékel. Na ott a pecek amit alán egy miniatűr tengely el volt pattanva. a turbinácska meg beszorult a csőbe na most olyan plusz energiát adott ami beszorította a csőbe az energiákat. A szerelőm homlokán végigcsorogadozott a veríték,de megcsinálta b erakott nekem valami tutijó talán japán de lehet európai de az is lehet usa lerakatából hozatott gyári valamicsoda. ha bepöccinem a kocsit mindenki tudja hogy jól durrog a verda. de a kérdés a válaszra hogy igen, ahogy mondani tetszik, kedveske.
júl. 16. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Mert ami már alapból sz.r amikor kijön a gyárból az hosszútávon nem lesz túl jó valószínűleg.
júl. 16. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Érdemes megnézni Bácsi Geri előadását, főleg az a rész érdekes, mikor a repedt turbinaházat mutatja, és azt ecseteli,hogy akármit is csinálsz, a belső wastegate-es megoldás annyira elcsesztett,hogy idővel itt mindegyik elreped.

[link]

júl. 16. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Igen, mivel a motorolaj keni, így még fontosabb annak cseréje. Elmulasztva a turbó is bánja. Na meg akkor is ha egyből leállítod autópályázás után.
júl. 16. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Rendszeres olajcsere, rendszeres levegőszűrő csere, pályázás után vissza kell hűteni. Ez a titka.

Amit beleszereltek gyárban turbót (Garett) teljesen kiszolgálta az autó élettartamát 24 év, 540.000km. Jelenleg másik turbós autó van, (változó geo) 330.000km, 12 év, semmi baja (Garett).

júl. 18. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!