Segítségre lenne szükségem egy 50-es AM6os motorral kapcsolatban?
Csapágyozáson esett át, szimeringek, blokkcsavarok cserélve.
Előtte minden rendben volt ment szépen ahogy kell egy Dellorto PHBN 12es karbival.
Na de itt jött hogy én ezt kicseréltem egy Naraku 17,5-es karbira, de azóta egyáltan nem megy úgy ahogy kéne.
Az összes rovátkát és levegőcsavar beállitást már leteszteltem, sehogy sem volt jó.
A benzinszűrő, benzincsöveket kitisztottam, a karbit is kipucoltam többször is de sehogy sem akar jó lenni.
Felmerült az hogy farsot szív, de az egyik nap valamiért jó kedvébe volt és 91-et bírtam vele menni, de utána ismét rossz lett és rángatózott full gáznál, most meg már ha húzok egy full gázt csak bedadog.
Előre is köszönöm a segítségeket, már több mint egy hete szarakodok vele.
Hát szerettem volna ha kihasználja a teljes teljesítményét igazából.
De az a vicc, hogy rátettem kétszer is a régi karbit és már az se jó. Lehet baj vajon a membránnal? Vagy jobban járnék ha egy motorszerelő állna neki?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!