Milyen típusú embereket vágnak át szerelők/szervizek a
legkönnyebben?
Figyelt kérdés
Nyilván a többség szerelő/szerviz normális, de láttunk már elég ellenpéldát is. Mert ha normális helyre is viszi az ember az autóját, akkor sem árt legalább nagy vonalakban tisztában lenni az autó műszaki tartalmával. Ti hogy látjátok? Talán azt inspirálta a kérdésem, hogy néhány embertől kérdeztem teljesen alapvető dolgot az autójáról de nem tudott rá válaszolni.
Azokat verik át, akik mindenből a legolcsóbbat keresik, és nem normális helyekre viszik a milliós értékű autójukat, hanem a sötét arcú Rézműves Rafaelhez, aki a saját kertjében bütyköli meg azokat. Természetesen feketén és szakképzettség nélkül, de olcsón.
Aztán kiderül, hogy olcsó húsnak híg a leve.
júl. 4. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
Akik nem értenek hozzá azt nyilván úgy is kezelik.
Lehet nem verik át, de azért maguk felé hajlik a kezük.
júl. 4. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 anonim válasza:
A tulajdonosok 3/4-e teljesen tudatlan az autó műszaki részéhez. (Miért kéne értenie hozzá?) Sokszor az is hülye hozzá, aki haveri körben "szakinak" adja le magát. (Őket nem szeressük, mert mindenbe bele pofáznak!🤣Faxságokat) Ha valaki "aljas szerelő" szeretne lenni elég könnyű dolga van. És ezzel a normálisan dolgozó embereknek rombolja a szakmáját. Ez egy bizalmi szakma, és nehéz normális ügyfélkört kiépíteni.
júl. 4. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 anonim válasza:
Tipikusan a nők, fiatalok, akikről süt, hogy fogalmuk sincs az egészről.
júl. 4. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
Ez igaz amit írsz 3-as. De nem feltétlenül csak a kalányos fivérek b.sszák át az embert. Példa: volt az autómnak valami (feltehetően) elektronikai problémája. Úgy hogy elvittem a városban egy jóra értékelt autó villamossági céghez, ami egy kis családi vállalkozás volt. A probléma valójában a vezérműtengely jeladója volt tehát azt kellett cserélni. Viszonylag hamar "megcsinálták". Az nap még tudtam is menni vele, de másnap reggel már nem indult. Jó hívom vigyék vissza és csinálják meg normálisan. Utána másnap hívtak, hogy mehetek érte. "Kész" van. Másnap mentem is vele, de aztán menet közben sz.rt be. Tudtam, hogy ők k.rták el. Hívtam a f.szit hogy harmadjára nem viszem vissza. Most bemegyek és visszaadják a szerelés árát vagy telibe b.szok valakit. Ez így is történt, már mint vissza adták a "szerelés" árát. Egy nagy szervizben csinálták meg végül normálisan. A baj valójában az volt, hogy egy no name gagyi jeladót tettek bele, ami nem tudta ellátni a feladatát. Senki nem mondta, hogy legsz.rabbat tegyék bele.
júl. 4. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
Szerintem se ért hozzá a tulajok nagy része. Pedig a lehetőség mindenkinek adott az alapvető dolgok és a járműve megismerésére.
júl. 4. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
#3
Egyáltalán nem igaz. A legnagyobb és legkeményebb lehúzások pont a nagy nevű márkaszervizekben mennek.
júl. 4. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
Lényegében Mo.-n minden területen mindenki mindenkit átver. Elmagyarázzák, hogy: van állásdíj, szállítási díj, alvásdíj, beszerelési díj, kiszerelési díj, szerszám-használati díj, rezsi, pihenési időre díj, munkába bejárási díj, rendszerhasználati díj, bevizsgálási díj, utóellenőrzési díj, stb., stb.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!