Mi miatt épülhet fel lassan a turbó nyomás?
Figyelt kérdés
Szerelőhöz ment az autó, mert tapadt a geo és " vészüzemmódba " dobta magát. Kapott egy felújított turbót ( turbó felújítással foglalkozó cég, 1749VA ). Újra lett vákuumcsövezve is az egész rendszer. Mégis a turbónyomás olyan 2ezres fordulaton kezd megjönni. 100-120 között nem dobja le magát vészüzemmódba, de megtorpan az autó, erejét veszti egy rövid időre, majd újra " élet jeleit " kezdi mutatni és megy rendesen. Új turbó, vákuumcsövezés után miért csinálhatja mindezt?
Vw Passat 1,9 PD TDI B5.5
júl. 3. 07:08
1/2 anonim válasza:
AZért mert nem értetek hozzá.
A turbót is felesleges volt cserélni.
Lehet egy kontakt hiba csak.
2/2 anonim válasza:
Hát jah, turbócsere előtt illett volna átnézni. Lehet lyukas a cooler, vagy turbónyomás szabályzó is. Többek között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!