A ZIL-ek, Krazok miért tűntek el sokkal korábban, mint az IFA?
Kraz, kb csaka honvédségnél volt
Zil rengeteg volt(ZIL-130 as főleg) de mivel méga diesel verzió is qwa sokat fogyasztott 90 után szinte azonnal szanálta mindenki aki csak tehette
ZIL csak benzines volt és ezek nagyon sokat fogyasztottak.
Na meg nagyon gyengék voltak, az 5 tonnás pótkocsit alig bírta húzni .
#3
nem csak benzines ZIL ek voltak
Én egy olajcégnél dolgoztam 30-35 éve, és sok Zil volt nálunk. Egy részén talajfúró berendezés volt, és tartálykocsik is voltak, mivel víz is kellett a fúráshoz. Egy Kraz is volt, igazi kuriózum. Hatalmas dög volt. Persze nem hiányozhatott az UAZ, Gaz-66 és a Lada Níva se. 2000 körül még használtuk őket, de lassan egy környezetbarátabb technológia kiszorította a piacról ezeket. Talán még pár kútfúró használ Zil fúrókat.
4. Nehogy megmagyarázd már.
Csak benzines volt !!!
Majd bele kókányoltak IFA motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!