Egy egyterű milyen az autópályán?
Ha egyikből ülsz át a másikba, érezhető lesz, hogy a szél jobban dobál egy egyterűt mint egy mezei sedant.
De tapasztalatból mondom, hogy alapvetően az átlagos egyterű is könnyen elboldogul a pályán, nem kell megijedni, hogy felborítja a szél, vagy valami.
Meg persze többet fog fogyasztani valamivel, mint egy hasonló kaliberű kisautó, hisz mint tudjuk, a légellenálláss sebességgel négyzetesen növekszik.
Jó az a pályán is.
Nekem a suzuki jobban észre vette a szelet mint ez az egyterű, sokall stabilabb.
Inkább hangosodik a nagy fülke miatt és én nem járok 100 felett soha.
Így aztán a fogyasztás se lesz nagyobb.
De ha rendbe van , soha nem akarsz majd mást venni annyival jobb, kényelmesebb minden szempontból.
3.
Csak éppen csúnyák. Mint minden magas autó.
"Csak éppen csúnyák. Mint minden magas autó"
Csak általában aki ilyennel megy az a praktikumot tartja szem előtt elsősorban, nem a szépséget.
Nagyjából 100-ig nincs különbség egy átlagos Szedán és egy egyterű között.
130 körüli tempónál már érezhetően/hallhatóan nagyobb lesz a szélzaj, a nagyobb tükrök és a nagyobb homlokfelület miatt.
Volt G astránk és Zafiránk is. Mind kettő az 1.6 16v motorral.
Különbség talán annyi, hogy a G Astra Sedan karosszériával elvolt 7 literből tempósan közlekedve. (Nem volt benne klíma)
A zafira klíma nélkül nyugis tempóban is 7 litertől indul. Alatta sosem fogyasztott. Klímával, tempósabb használatban 10+
És némi olaj a motorba🙄
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!