Csak nekem furcsa, hogy a VW nem ad meg viszkozitást az adott autóhoz ?
2015 1.2 TSI 110 HP
Továbbá az autó kódja alapján long life azaz VW 504-es szabványt ajánl, viszont át lett állítva rugalmasra, amihez a VW 502-es ajánlott, ilyenből viszont egyre kevesebb olajat árulnak.
Ehhez szerintem az 504-es szabvány a megfelelő. Viszkozitást azért nem adnak meg, mert ezt a szabványt több olaj is teljesíti, ami lehet 0W-30, 5W-30 vagy már viszkozitás is, olyat teszel bele ami szerinted megfelelő de a magyarországi éghajlatra általánosságban jó az 5W-30.
jún. 20. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
10 éves autóba menj be egy üzletbe, és kérjél 4 liter bármilyen 5W30-40 motorolajat öntsd bele és menjél tovább.
jún. 20. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
A gyári előírásoknak megfelelőt kell belerakni. Ha csak a szabvány van megadva, akkor mindegy milyen viszkozításút raksz, ami megfelel a szabványnak.
De tényleg szabadon választott Castrol, Liqui Moly, Shell, Mannol
mindegyik márkának van típus specifikus olaja.
jún. 20. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
#2 És akkor csodálkozunk hogy miért egy romhalmaz az ország gépparkja....
jún. 21. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
#2 Azért nem így van, viszkozitási osztályokon belül is minden olajnak más-más a sűrűsége és a tulajdonságai. Ezért van az hogy ami az egyik autóba jó az a másikba nem feltétlen.
jún. 21. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
Igen, eddig is 5w30 ment bele, csak nekem furcsa volt, hogy a VW nem ad meg viszkozitást, ráadásul a Long life (max 30.000) és a rövid intervallumú (max 15.000) olajokat két szabványra osztja. Valószínűleg VW 504 marad, mivel ott az API szabványból elérhetőek a legújabbak (API SP). Az 502-ből régebbi API SL olajok vannak leginkább, azt már nem raknék ennyire "fiatal" autóba.
jún. 21. 15:48
8/14 anonim válasza:
Az 504/507 váltotta az 502/505-öt és az új mindenben teljesíti a régi követelményeit. Így gondolom (márka) szervíz ellátása és a hozzátartozó logisztika egyszerűsítése miatt kikopott. Így az aftermarket piac is inkább az új specifikáció feltüntetésére koncentrál. Attól, hogy te nem Longlife ciklus szerint cseréled, nyugodtan bele teheted a "Longlife" olajat.
jún. 21. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
ma 15:27" És akkor csodálkozunk hogy miért egy romhalmaz az ország gépparkja..." lehet hogy igazad van, de 1-2 szóval magyarázd is meg. De komolyan! Az hogy megint nyomsz egy pirosat az qrvára nem érdekel,csak írjál egy szakmailag megalapozott véleményt.5W olajat írtam, ami minimum fél-szintetikus. Bármelyik 10 év körüli autóba a lehető legjobb választás.
jún. 21. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
ma 15:31 Mit írtál???:"Azért nem így van, viszkozitási osztályokon belül is minden olajnak más-más a sűrűsége és a tulajdonságai. Ezért van az hogy ami az egyik autóba jó az a másikba nem feltétlen." Atya ég! Ne haragudj meg: Ezt gondolom nem iskolában tanultad. Tesco újság lehet hogy ír hasonlókat, de azt sem nagyon hiszem. Basszus: Ez járművekről, műszaki dolgokról szóló kategória.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!