Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi, BMW vagy Mercedes?

Audi, BMW vagy Mercedes?

Figyelt kérdés
Szevasztok, Audit, BMW-t vagy Mercedest ajánlanátok? Volvo-t kérlek ne írjatok, az nemigazán prémium autó.

jún. 14. 20:45
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
16%
#20 Milyen prémiumjaid voltak eddig, mik a tapasztalataid és mennyit költöttél szervízre? Kiváncsian várom a válaszod😃
jún. 16. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
69%

#21 BMW Mini Cooper, 3 év alatt $3000-t költöttem szervízre, ennek fele egy hűtővízfolyás volt a beömlő alatt a vízpumpánál, amivel cserélni kellett a vízpumpát (ami gyárilag műanyag és szeret törni) és a termosztátházat. A másik fele az olajszűrőházban lévő tömítések cseréjére ment, mert onnan is folyt a víz, azzal együtt cserélni kellett a turbóhoz vezető olajcsöveket is. Plusz még pár dolog is benne volt, mint új hosszbordásszíj és feszítő. Ez volt az, amit én nem voltam hajlandó otthon megcsinálni. Amit viszont otthon megcsináltam az egy új szelepfedő, mert folyt a régi és a kartergázvisszavezető is rossz volt, olajteknő tömítés, mert folyt, vákumpumpa felújítás, mert folyt, radiátorcsere, mert eldurrant a régi. Ami hátra van az egy lánccsere, rájönni, hogy hol zabálja az olajat, rájönni, hogy mi baja a kopogásszenzornak, rájönni, hogy mi a francért nem képes tartani stabilan az alajáratot hidegen, miért nem elég hideg a klíma és, hogy mi az a két kontakthiba, amit folyamatosan kiolvasok. Amit nem számoltam, mert kopóalkatrészek azok a szűrők, a fékek és a gyertyák. A kocsi 17 éves és 130ezer km van benne... Az N47-es dízel sem jobb :D Mikor utoljára voltam szervízben volt bent egy Audi, mondtam milyen szép és tetszenek ezek az új Audi-k, majd mondták, hogy igen szépek, de újat nem szabad venni, mert szakad a lánc :D


Ezzel összehasonlítva a szintén ennyi idős 2.2-es dízel Civic-el nincs semmi gond és van benne 220ezer km. Az olaj fogyasztása nagyon minimális (ami egy ennyi kmt futott autónál normális), soha nem folyt belőle semmi, a legnagyobb problémája eddig egy klímakompresszor csere volt, minden más csak szokásos kopóalkatrészek voltak, fékek, szűrők, olaj.


A prémium autókkal nincs problémám, a Lexus (Toyota) iszonyatosan megbízható autókat gyárt, Acura (Honda) is, viszont a németeknek (beleértve mindhármat) 20-25 éve nem megy egy olyan autó gyártása, ami mindenféle hiba nélkül sokáig bírná. Van egy olyan mondás nálunk, hogy BMW-t csak 3 évre szabad venni. Egyébként érdekes, hogy míg az újabb BMW-kkel gond van, az F szériás Minikkel nincs, pedig ugyanaz a gyártó. 🤷‍♂️ Mondjuk nem is teljesen német 😂

jún. 16. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
33%

Hatalmas kamu az egész. Bárki, aki szerel BMW-ket, az tisztában van vele, hogy 130 ezer kilométernél ezekkel kb. semmi probléma nincs. Nyilván nem a hosszbordás szíjra gondolok...


Szóval vagy vettél egy tekert 400e kilométeres, elhanyagolt roncsot, vagy szimplán nem mondasz igazat.


Érdekes, azt mondod hogy otthon javítod. Gondolom akkor a rengeteg célszerszám is a rendelkezésedre áll, igaz? Mind a BMW-hez, mind a Minihez, hiszen pl. motor terén teljesen más konstrukció a kettő (ebből is kiderül, hogy teljesen biztos nem mondasz igazat).


Még egyszer mondom, 130 ezres futásteljesítménynél semmilyen "normál" BMW motoron nem kell vezérlést cserélni és az olajat sem fogják zabálni ennyi idősen, mint azt állítod. Kivéve mondjuk ha 40 ezrenként cseréltel olajat, ami ugye akkor a saját hülyeséged.


Lexus valóban kiváló gyártó, de nekik is vannak borzasztóan sikerült konstrukcióik, pl. a legendásan hulladék D-Cat dízelmotorok.


Acurája meg van kb 300 embernek az országban, de te nyilván közöttük voltál pont. 🤣


További jó hazudozást

jún. 16. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
100%

#23 "Hatalmas kamu az egész." 😂


"Szóval vagy vettél egy tekert 400e kilométeres, elhanyagolt roncsot, vagy szimplán nem mondasz igazat."

😂 Ha nem tűnt volna fel nem európában élek. Itt nem tekerik a kilométert, mert 1 nincs értelme, kettő szövetségi törvény bünteti, három könnyen kiszúrható. A kocsi minden szervízéről van papírom, nem csak a sajátomról, de az előző tulajdonoséról is.


"Érdekes, azt mondod hogy otthon javítod. Gondolom akkor a rengeteg célszerszám is a rendelkezésedre áll, igaz?"

Célszerszám? Arra a metrikus készletre gondolsz, amit a Walmartban vettem? Eddig egyedül a gyertyához és az olajteknő csavarjához kellett egy picit másabb foglalat. Lánccseréhez pedig kb $40 Amazonon a vezérműrögzítő. Sok célszerszám még egyik munkámhoz sem kellett.


"Még egyszer mondom, 130 ezres futásteljesítménynél semmilyen "normál" BMW motoron nem kell vezérlést cserélni és az olajat sem fogják zabálni ennyi idősen"

Ebből is látszik, hogy tájékozatlan vagy. A Prince motorok a BMW egyik legszarabb konstrukciója. Csomó visszahívás volt rájuk és még úgy is előjöttek később a problémák.


"Kivéve mondjuk ha 40 ezrenként cseréltel olajat, ami ugye akkor a saját hülyeséged."

5000 mérföldenként volt cserélve, az 8000 km 🤷‍♂️


"Acurája meg van kb 300 embernek az országban, de te nyilván közöttük voltál pont."

Annyit csak tegnap adtak el ahol én élek 😂

jún. 16. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim ***** válasza:
20%

1. Egy szóval nem mondtad, hogy melyik országban élsz.


2. Egy szóval nem mondtad, hogy milyen motor van az autóban, vagy hogy egyáltalán melyik modellről van szó. Mégis számon kéred rajtam.


3. Annyira tájékozatlan vagyok, hogy 20 éve BMW-ket javítok másodállásban.


4. A Prince motorok nem kizárólagosan BMW által fejlesztett termékek.


5. Te láttál egy-két autót, én láttam már sok százat. Picit több tapasztalatom van. És tényleg vannak konstrukciós hibák ezekben a motorokban, de az , amit te felvázoltál, szimplán a karbantartás hiányára utal. Nem lennék meglepve, ha valaki egyszer nem a gyári szabványnak megfelelő hutofolyadekot tett bele és szépen megette a csöveket. Amúgy meg 120-190 lóerős autókról beszélünk, ami BMW viszonylatban nem nagy teljesítmény, erre mégis be akarod mesélni, hogy 130 ezernél eszi az olajat és cserélni kell a vezérlést. Elég nevetséges.


De az a legviccesebb az egészben , hogy szerinted 3 év alatt 3000 dollár sok egy 10+ éves prémium autó fenntartására.


Ez évi 400.000 ft. Ennyit egy Suzuki Swiftre is elkölt az ember, ha jó allapotban akarja tudni.


Neked is inkább valami lefingott fűnyíró való, nem prémium autó.


Na szevasz.

jún. 16. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
52%

#25 Szerinted az, hogy dollárban írom, hogy mennyi költöttem rá, mit jelent? 😂


"Egy szóval nem mondtad, hogy milyen motor van az autóban, vagy hogy egyáltalán melyik modellről van szó"

Mert szerinted egy 17 éves Cooper-ben, aminek ennyi baja van, milyen motor lehet? 😂 Jó szerelő lehetsz, ha nem ismered az autókat 😂


"az , amit te felvázoltál, szimplán a karbantartás hiányára utal."

"be akarod mesélni, hogy 130 ezernél eszi az olajat és cserélni kell a vezérlést."

Ezt mondja az, aki nem ismeri az autó és motortípust 😂 Egyeseknek már 10K alatt is ették az olajat 😂


"De az a legviccesebb az egészben , hogy szerinted 3 év alatt 3000 dollár sok egy 10+ éves prémium autó fenntartására."

Igen sok, mert hozzáképest a Civic-re elég az éves olajcsere.


"Neked is inkább valami lefingott fűnyíró való, nem prémium autó."

Valószínűleg a lefingott 20 éves fűnyíró tovább fogja bírni, mint a vadonatúj nímet prímiumod mr szagértő 😂

jún. 16. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
16%

Rakjál még 20 emojit, legalább jobban lejáratod magad :D fogalmad sincs még a saját autódról sem. Elhanyagoltátok szépen az előző tulajokkal közösen, most meg fikázod a világba. Ennyi a lényeg.


További jó vergődést, többet nem kapsz választ tőlem.

jún. 16. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 anonim ***** válasza:
50%
#22 Ne vedd ide a minit, az egy külön faj. Nekem pl az f10/f30 20d-vel soha semmi baj nem volt.
jún. 16. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 anonim ***** válasza:
72%

#27 Jaj te szegény, neked nem megy az emojik használata, ezért most sírsz, hogy én használom? :D Bocsi, de nevetséges vagy :D Nem ismered a típust és jár a szád, hogy én hazudok :D Egyszer már elköszöntél mégis itt vagy :D


Csak néhány gyakori hiba az N14-es motorral:

[link]

jún. 16. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 A kérdező kommentje:
És melyiket lenne szerintetek olcsóbb a fenntartani: Audi A4 avant, BMW 3 vagy Mercedes C-osztály, évjárat 2008-2009
jún. 20. 17:14
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!