Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért olyan jók a ford focus...

Miért olyan jók a ford focus II. TDCI-k, miért vesznek marha sokan ilyet?

Figyelt kérdés
A szembejövő autók közül van hogy kb. Minden ötödik ilyen. Meg minden utcában legalább 2-3 ilyen áll, nincs olyan amelyiken ne lenne tdci felirat, és mind nyugatról behozott, új rendszámos. Illetve sokan városba 3-4 kilométeres utakra veszik. Úgy tudom ezekben Peugeot Hdi van, viszont ilyen korú dízel Peugeot-t meg alig látni.

jún. 11. 13:56
 1/9 anonim ***** válasza:
81%
A dizebotrány miatt nyugaton mindenki szabadul ezektől az autóktól, ezért olcsón betudták hozni a nepperek
jún. 11. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
A kettes focus legtartósabb/leg probléma mentesebb motorja az 1.6 101 lovas benya.
jún. 11. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
2-es, igen, én is olvastam erről, ezért furcsálom, hogy ennek ellenére mindenki dízelben veszi
jún. 11. 15:05
 4/9 anonim ***** válasza:
70%
Főleg 3-4 kmre. Hát egészségükre.
jún. 11. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom annak idején sok volt cégautó ezekből, aztán amikor leselejtezték őket elég olcsón hozzá lehetett jutni.
jún. 11. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Most ebbe mi neked a furcsa? Az egy jó motor, kirívó típushibái nincsenek, jól megy, keveset fogyaszt. Hogy sokan városban használják?

1: honnan tudod? Ott ülsz mindig mellettük?

2: az emberek 70%a buta/hülye

aug. 7. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

https://www.youtube.com/watch?v=O_LD9BEQOyY&t=71s


Tudtommal is az 1.6-os 101 lovas a legjobb motor.

aug. 7. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"Úgy tudom ezekben Peugeot Hdi van, viszont ilyen korú dízel Peugeot-t meg alig látni."


Ez helyesen, közös fejlesztés volt a HDI meg a TDCI.

okt. 3. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem ez nem Fordspecifikus jelenség. Nézz meg más kortárs tömegautót, pl. a H Astrá! Ma is trélerszám hordják be őket, tényleg annyi van már belőlük, hoyg minden utcasarkon áll egy és még minidg inkább növekszik a számuk.

Az ok szerintem: ezek már modern autók. Jó nincs a legtöbb esetben gyárilag tolatókamera, sávtartó, meg start-stop. De már relatív kényelmesek, modern CR-dízel motorookkal vannak ellátva, felszereltségtől függően elég sok extra is elehet bennük az adaptív futóműtől a kanyarkövetős bixenon fényszóróig. Ha nem volt sérülve és nem ütöttk-vágták őket, a magasabb kor ellenére sem porladnak még szét. És a lényeg: olcsókat. 1-1,5 millióért, ami ma már nem egy hű de nagy vagyon, elég korrekt darabokat lehet venni. Így minden csórónak, gyári munkástól kezdve a takarítónak elérhető árú autók lettek, szemben a 10-15 milliós alsó-középkategóriás újabb autókhoz képest. A másik véglet meg az ennél olcsóbb öreg bontószökevény, ami megint csak érthető okokból kevésbé vonzó. Pár százezerrel olcsóbban nem boztos hogy annyival jobb vétel egy matuzsálemi tégi Swift, vagy egy rohadó full fapad F Astra, az 1-es Focusok nagy része mára már porrá rohadt, el lettek bontva. Így maradtak ezek, amik ár-érték arányban ma is jó vétel lehet.

okt. 4. 07:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!