Olajfogyasztás 4 ezer km alatt?
Igazából teljesen mindegy, hogy sok vagy kevés... Eszi az olajat és kész.
Lesznek majd akik azt tanácsolják, hogy tegyél bele vastagabb olajat, de ennek ne higyj.
115 ezer nagy részét nyilván városban tette meg a kis fűnyíró, tehát ilyen szempontból ez már számottevő futásteljesítmény, mivel városi használat mellett kopik a leginkább a motor. DE!
Egyébként rohadtul nem normális az 1l / 1000 km, ha ez konkrétan le van írva a kezelési könyvben, akkor elég trehány munkát végeztek a mérnökök és konstrukcióhibás lett a végtermék.
115 ezer kilométer alatt, akárhol is volt használva, nem kophatnak el annyira a lehúzó gyűrűk a motorban, hogy ilyen szinten zabálja az olajat a dugattyú és a hengerfal között.
Emellett jelentős olajfogyasztást még a kartergáz-rendszer és a szelepszár szimering tud okozni. De ezek nem 4 ezer kilométer alatt finganak le.
Ha korábban is ennyire ette az olajat a motor , akkor tényleg konstrukcióhibás és be kell nyelni.
Ha korábban nem ette az olajat ennyire, akkor viszont a szerelő nézett be valamit.
"Lesznek majd akik azt tanácsolják, hogy tegyél bele vastagabb olajat, de ennek ne higyj."
Valóban, a sürübb olaj nem motordoki.
Viszont ellenkezöleg igaz. Amikor a sok okos az öreg motorokba, amire 10W-40-töl vastagabb olajat írnak elö, brahiból betesz 0W-st, aztán meglepödik, hogy hitelen fogyni kezd.
Sokan ezt értelmezik félre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!