Ha autópályázásnál drasztikus az olajfogyasztás, városban sokkal kevesebb akkor a szelepszárszimmering kizárható?
Inkább a dugattyú gyűrűkre gondolok mivel csak magasabb fordulatszámon eszi nagyon az olajat..
Városban kb 1200-1500 km után kell ráöntenem 1 litert, de ha autópályán megyek vele 200-300 km-t már kéri, hogy öntsek rá 1 liter olajat.
Ez mindegyik autómban így volt, pedig valamennyit újonan vettem...
a műszaki vizsgán megmértek minden megmérhetőt, hibátlan a mostani autóm motorja, városban nincs olaszint csökkenés, de pályán csipeget rendesen...nem füstöl, nem kormoz(1.5 szívó benzines, 0W20 olajjal)
nem tervezem a felújítást, mert nincs értelme.
#2
Az a baj, én már 5w50-et teszek bele, 5w40-el még jobban csipegette.
Bár ez egy 3 literes 250 lóerős kocsi, de ha figyelek a gázpedálra, hamar elváltok stb. (manuális) akkor nagyon kitolható, viszont ha magasabb fordulaton megy vagy gyorsítgatás van akkor nagyon eszi..
Kb. 1,5 milliót rákölthetnék ha kivetetném motort és megcsináltatnám, és szerelőm szerint akkor se biztos, hogy teljesen megszűnne ez csak jobb lenne. Bár nem sokat megyek hosszú utakra, de így nem mernék elmenni vele egy messzebbi nyaralásra, ami elég bosszantó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!