Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha autópályázásnál drasztikus...

Ha autópályázásnál drasztikus az olajfogyasztás, városban sokkal kevesebb akkor a szelepszárszimmering kizárható?

Figyelt kérdés

Inkább a dugattyú gyűrűkre gondolok mivel csak magasabb fordulatszámon eszi nagyon az olajat..


Városban kb 1200-1500 km után kell ráöntenem 1 litert, de ha autópályán megyek vele 200-300 km-t már kéri, hogy öntsek rá 1 liter olajat.


márc. 14. 17:23
 1/4 A kérdező kommentje:
6 hengeres szívóbenzines, nincs benne turbo mielőtt valaki arra gyanakodna
márc. 14. 17:28
 2/4 anonim ***** válasza:

Ez mindegyik autómban így volt, pedig valamennyit újonan vettem...


a műszaki vizsgán megmértek minden megmérhetőt, hibátlan a mostani autóm motorja, városban nincs olaszint csökkenés, de pályán csipeget rendesen...nem füstöl, nem kormoz(1.5 szívó benzines, 0W20 olajjal)

nem tervezem a felújítást, mert nincs értelme.

márc. 14. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

#2


Az a baj, én már 5w50-et teszek bele, 5w40-el még jobban csipegette.


Bár ez egy 3 literes 250 lóerős kocsi, de ha figyelek a gázpedálra, hamar elváltok stb. (manuális) akkor nagyon kitolható, viszont ha magasabb fordulaton megy vagy gyorsítgatás van akkor nagyon eszi..


Kb. 1,5 milliót rákölthetnék ha kivetetném motort és megcsináltatnám, és szerelőm szerint akkor se biztos, hogy teljesen megszűnne ez csak jobb lenne. Bár nem sokat megyek hosszú utakra, de így nem mernék elmenni vele egy messzebbi nyaralásra, ami elég bosszantó.

márc. 14. 17:42
 4/4 anonim ***** válasza:
Ez inkább szelepszár szimering szerintem, amelyik szerelő szerint motorfelújítás után nem biztos hogy jó lesz, azt jó messziről kerülni kell, mert csak nem akar a munkájára garanciát vállalni vagy nem akarja megcsinálni. Nekem hibátlanra újították fel a motort, se olajat, se vizet nem eszik egy cseppet sem azóta, pedig egy kezdő szerelő csinálta. Lehet hogy még lelkiismeretesek kezdőként, nem tudom. Dugattyúgyűrűket úgy tudod ellenőrizni, hogy beindított motornál leveszed az olajbeöntő sapkát és ha fröcsög ki az olaj, akkor rossz a dugattyúgyűrű, ha alapjáraton füstöl, aztán bemelegszik, utána nem, akkor pedig szelepszár szimmering. Az sem jó hír, ha kartergáz van: levett olajbeöntőből ilyen fehéres füst jön kifele. Azt is érdemes megpróbálni, hogy valaki nyomkodja a gázt, miközben te nézed a kipufogót, füstöl-e és milyen színűen.
márc. 14. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!