Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Facebook csoportokban, akik...

Facebook csoportokban, akik autóalkatrészeket hirdetnek, ezek mind bontós cégek?

Figyelt kérdés

Látszólag magánszemélyek hirdetik ezeket. Most nem arra gondolok, hogy valaki felnit, vagy egy-két apróságot hirdet. Hanem egy csomó olyan hirdetés van, hogy XY autó "bomlik", összes alkatrésze eladó, stb...

Ezt hivatalosan hogy oldják meg, hoyg az illeőnek lekerüljön a nevéről az autó és ne kelljen élete végéig fizetni rá? Hiszen hivatalosan otthon nem lehetne komplett autót bontogatni, bontási igazolás kellene róla egy bontótól, aki átvette.

Akkor ezek akik hirdetnek, mind valamilyen bontós cég emberei? Csak azért furcsa, mert rendszerint a fotókon nem egy roncstelep van sok autóval, alkatrésszel a háttérben, hanem látszólag pl egy sima családi ház kertje.


jún. 8. 15:53
 1/8 anonim ***** válasza:
Megveszik külföldről és nem honosítják, ennyi. Feketén, számla nélkül elbontogatják.
jún. 8. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Ja, oké, így már értem. Erre valóban nem gondoltam.
jún. 8. 16:06
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem feltétlenól külföldi, ezeket javarészt vasazó cigók hirdetik. Megveszik a - magyar papíros - bontóérett régi Swiftet, F Astrát, A Vectrát, stb., javarészt valamilyen kamu cégre. Direkt ez a céljuk, hogy elbontsák házilag és az alkatrészen pénzt nyerjenek.

A tulaj leadja az adásvételit, hogy eladta (tehát neki nem kell fizetni semmit), Lakatos Armandó viszont nem íratja a kamu cége nevére direkt a terhek elkerülése miatt, így az autót átírás elmulasztása miatt egy pár hét múlva kivonja a hivatal a forgalomból. Ezek az autók örökre hivatalból ideiglenesen kivonva státuszban fognak maradni a nyilvántartásban, ez lesz róluk a JSZP-n látható, bontási igazolást sosem fognak kapni.

Lakatos Armandó pedig miután kiárusította amit akart/tudott, össze flexeli a maradékot, és darabonként beviszi a MÉH-be - bár nem tudom, hogy átveszik-e még.

Az autó pedig a továbbiakban csak papíron létezik, a valóságban megsemmisült.

jún. 8. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Értem, ez is egy lehetőség.

Bár amit én látok, azok nem ilyen özönvíz előtti filléres lomok, hanem ilyen 6-10 éves átlagautók.

jún. 8. 16:32
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
A "fiatal" autóknál valószínűleg tényleg inkább a külföldről behozott, magyar papírral sosem rendelkező - történet áll fenn (egyébként ha max. 20 éves autóról van szó, tudod ellenőrizni, hogy a szélvédőn van-e esetleg regisztrációs matrica maradvány. Ha nincs egyáltalán semmi, akkor külföldi papíros), de ettől még az a jelenség is bőven létezik, amit a #3-as kommentemben írtam.
jún. 8. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nem cégek, zugbontók.

Külföldi autót nem honosítanak, vagy kamuadásvételivel nem írják át a magyar papírost, ahogy előttem írták. Kerülni kell az ilyeneket, hacsak nem valami rétegmodellre ráállt stabil hirdető fehér bőrrel. De garanciára akkor se számíts

jún. 8. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
#6 Nekem van jó tapasztalatom ilyennel pedig. Nem cigó, de tuti nem rendes bontóról van szó. Meg akarja tartani a jó hírnevét, máskor is tőle rendeljek. Az utángyártott fostalicska alkatrész jó drágán 1000 kmt nem bírt, a bontott pedig 5000 km és még mindig jó. És fele annyiba került.
jún. 8. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

#7: "hacsak nem valami rétegmodellre ráállt stabil hirdető fehér bőrrel"


#6

jún. 8. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!