Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi igazságtartalma van...

Mennyi igazságtartalma van annak, hogy a kb. a 2000-2010 között készült autók voltak a legjobbak?

Figyelt kérdés
Tudnátok ezt részletezni, konkrét példákat írni?

2024. jún. 4. 18:20
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Ez engem is érdekel
2024. jún. 5. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
100%

#10 Azért van miből, mert nem megy el a drága autókra a sok pénz. Költségbe fektetni nem jó döntés. Ingatlan nem fog összetörni, egy perc alatt értéktelenedni. Sőt, megy felfele az ára. Egy autónak mikor fog felfele menni az ára? Lefele megy, és költöd rá a milliókat. Nem irigykedni kell rá(nem neked, általában), hanem gondolkodni, meg egy kis pénzügyi intelligencia nem árt.


A kérdésre válaszolva pedig igen. A benzinesekben még nem voltak benne az élettartam csökkentő, drága berendezések. A dízelbe is még csak kevés. Minden szempontból jobban megéri a gyárnak a mai autókba belerakni. Előbb megy tönkre, így hamarabb veszel újat, több alkatrészt kell venned hozzá, mert több van benne ami elromolhat stb. Az autógyártás fénypontja az élettartam szerint a 90-es évek.

2024. jún. 5. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
100%
12es félre értesz! Csak egy példa volt a kérdező számára. Egyrészt nem vagyok irigy, mert megdolgozott érte. Másrészt nekünk is van földünk én is cserélhettem volna újra, de én is 20éves autóval járok. Hogy miért? Mert amit kell azt tudja és nagyon ritkán van baja. Nem szivat, teszi a dolgát.
2024. jún. 5. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim ***** válasza:
0%
Semennyi nincs. Ezt azért hangoztatják sokan, mert tipikusan a 15-25 éves, filléres kocsikra van pénzük az embereknek.
2024. jún. 5. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:

Kösz a választ mindenkinek!


#9


"15 20 évvel ezelőtti autók mintha egy egészen más szemléletű társadalom munkái lennének."


Érdekes amit írsz, ez minden márkára igaz? pl. a Suzukik is? Egy videóban láttam, hogy egy 2017-es Swiftet mutogatnak, és megjegyezte a csávó, hogy ezt tök jó lehet szerelni, hozzáférni mindenhez könnyen..

2024. jún. 5. 11:11
 16/19 anonim ***** válasza:
Mert a japán autók általában egyszerűen és logikusan vannak megtervezve(Kivétel mindig van). De például a régi ezres swiftben központi befecskendezés volt 1db injektrorral. Mondjuk az új 2018-as swiftbe pedig már központi befecsenkdezés 8db injektorral. Nyilván sokkal hatékonyabb a technika, de sokkal bonyolultabb és költségesebb a javítás. Előnyök/hátrányok tehát mindenütt vannak.
2024. jún. 5. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 anonim ***** válasza:
100%

Igen, van ebben valami.

Két autóm van jelenleg. Ugyanaz a márka, ugyanaz a típus, ugyanolyan üzemű motorral. Csak két generáció különbség van köztük. Az egyik 2005-ös, a másik 2018-as. Azt gondoltam, mikor rendeltem az újat, hogy mennyivel jobb lesz, kb űrhajó a régihez képest. Hát nagyon nem!

Az "újon" nagyon érződik a spórolás. A részletek nincsenek úgy kidolgozva. Sok minden el van nagyolva. Nagyon érződik, hogy mindent "jól van az úgy módon" terveztek, hogy a garanciaidőt kibírja, a többi meg nem számít. Garanciaidőn belül is a 2018-ast többet kellett szervizbe hordanom, mint a másikat, a motorja már szanaszét lett bontva. A 2005-össel a kopó alkatrészeken kívül sosem volt gondom. Tankolom és használom.

Nem vagyok oda ezért a régen minden jobb volt maszlagért. Pláne nem sírom vissza a 80-as, 90-es évek autóit, mint itt egyesek. Semmi bajom a turbóval, részecskeszűrővel, kettőstömegűvel. Mert valamit valamiért! De valóban jobbnak látom én is a 2000-es évek autóit. Már relatív modernek voltak. Erősek, nyomatékosak. Ott volt már a turbó, dízeleknél a CR technika. A környezetvédelemre is figyeltek már, de még nem volt túlbonyolítva. Ergonómia, kényelem, vezetéstámogató extrák is voltak már. De még nem volt spórolás. Nem volt még gazdasági válság, nem volt covid, infláció, alapanyag és munkaerőhiány, háború, stb...

2024. jún. 5. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 Szolovjov ***** válasza:
90%
Én visszább mennék. A fém lökhárítós autók még jók voltak. De 2005-2010-ig még elviselhető volt a helyzet. Euro 5 után pusztulat, mert olyan drágává teszi a hajtásláncot a sok politika által belekényszerített baromság, hogy az erre eltapsolt pénzt a gyártó az autó egyéb részein sprórolja meg. Ezért vannak a gagyi kárpitok, az olyan lengőkarok hogy bicskával kettévágom, stb.
2024. jún. 5. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:
2024. jún. 5. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!