Vannak olyan nagyobb köbcentis manuális váltós autók (2000 vagy felett), amiket érdemes lehet megvenni, mert aránytalanul olcsóak?
ami aránytalanul olcsó az azért van, mert egy foshalmaz
különösen ez az 1 millió alatt akarok 20 millió fölötti autót téveszmék
Jó kérdés, 10 éve relatíve olcsón dobálták ezeket a 2.2-3,2 4-5-6 hengeres szívókat, mert sokat zabálnak, de ma inkább fölkúszott ezeknek a reál értéke, mert egyrészt kevés van belőle, többségüket már szétrúgták, másrészt rájöttek az egyéb előnyeire. Nem gondolnám hogy van használható állapotú 2l fölötti benzines autó 1m ft-al bezárólag. Még 2-ért is nehéz találni, inkább 2,5 környékén vannak a jók, a költségmentesek meg 2,5-3 körül.
Miért kell "esőkabátnak" 150-200 lóerős autó?
#1: Nincs ilyen téveszmém, na meg ezek az autók, amikről szó van egy sem volt 20 millió újonnan, de még a közelében sem szerintem.
#2: Köszi az oldalt, elolvastam. A Mazda 6 2.3 GT-t milyenek? Érdemes lehet ezzel foglalkozni? Na meg találtam még ilyet is, igaz ez automata! xD
Valamint S60 2.4 szívó benzinest is nézegettem...
#3: Igazából nem az erő a lényeg, azért akartam nagyobbat, mert akkor a kasztni is nagyobb és valamelyest jobban biztonságban vagyok/vagyunk és tudok bele pakolni is, ha kell. Tudom én, hogy van Lupo, Arosa amiknek a szebb verziói tetszenek is, de nem mernék velük közlekedni, mindenki letarol.
Gondolom senki nem ért hozzá, vagy alkatrész se sok van. Unix-ban nem látok hozzá. Persze lehet vízkáros, vagy az automata rossz állapotban. Mondjuk, ha tényleg ennyi a km (bár persze ez szinte ellenőirzhetetlen), akkor annyira gatya nem lehet. Fetltélezem, USA-ból bejött valami más európai országba sok-sok éve és nálunk kötött ki.
Esetleg 1.8-as szívó benzinesek? De hozzátenném nem akarok olyan autót, ami mint, ahogy említettem a kasztni gyakorlatilag "papírból" van.
#4 Nem, de a legtöbb 2-3 liter közötti autó ezt a tartományt fedi le.
Kérdező, ha biztonságos autó kell 1m alatt, nem a motor lökettérfogata határozza meg. Sokszor ugyan abba a blokkba rakják bele az 1.4-1.8 vagy 1.6-2.0 perselyezést, meg van hogy ugyan abba a motortérbe beleteszik az 1.8 szívó meg a 3.0 V6 motort is. Továbbá nem egy olyan autó van ami relatíve nagy kasznis, törésteszten még is csúnyán szerepelt.
Az S60 jó választás, ha 2m fölött nézegeted. A 2.4 5 hengerrel kizárt hogy normálisat találsz 1,5 alatt. Relatíve ritka, megy felfele az áruk. Meg majdnem mindegyikben van kéttömegű (benzinesekben is), sokan azért adják el a Volvot mert cserés lesz a kendkerék. Ez jó 5-600 eft-al megdobja a vételárat.
Ha 1m alatt kell a kasszához mérten biztonságos autó, vegyél egy Octaviat, Passatot, akár 1.6 benzinnel, akár dízelmotorral. A lökettérfogatot másodlagosnak venném.
Esetleg Alfa 156 2.4 JTD. Asszem van cikk arról, hogy a 2.4 JTD szar, de az tudtommal a 159-esben lévő hengerfejre vonatkozik, és ott is revízionálták (210 LE-s változat már jó).
PT Cruiser Chrysler 2.4 benzinessel is érdekes lehet
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!