Automata váltós autóknál mint pl. BMW e36 / e46 / e90 de főleg e36 érdekel, hogy mennyire bírja P fokozatban való állás enyhe lejtőn?
Kézinél én sem értem, ott mindig előbb a kézifék aztán váltó.
Csak ez esetben ez azért fontos, mert ha netán tönkremenne a kézifék akkor addig az enyhe lejtőkön használhatom a P fokozatot? Nem tud törni ott bármi?
Jobb szeretnék tisztában lenni dolgokkal az automatával kapcsolatban is minthogy hülyeséget csináljak.
"ma 18:35"
nagyon vicces, egyrészt feszül, másrészt nem a seggemből húztam ki.
Azért még van hova fejlődni és egyszerűsödni. Egy ideális automata váltón csak 2 fokozat lenne: egy D és egy R. Működése pedig: D-ben ha jár a motor, mentünk, de 0-ra fékezünk, akkor fogja és nem megy sehova (akár sík, akár lejtő), amíg nem adunk megint valamennyi gázt (a halálom egyébként is, ha elkezd lassan kúszni az automatás, nekem ne mozogjon egy autó magától, minden beavatkozás nélkül, ha én nem adok rá engedélyt). Ha mindemellett még a gyújtást is levesszük, akkor magától behúzza a kéziféket.
Ennyi. Gyakorlatilag végig D-ben van élete során, akár áll, akár parkol, akár megy (a tolatás kivételével). Gyújtás ráad, indul.
Továbbá fordulatszámmérő sem kell, tulajdonképpen minek is van??
#19
Basszus, ezek a hülye autómérnökök miért nem kérdeztek meg téged korábban..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!