Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Automata váltós autóknál mint...

Automata váltós autóknál mint pl. BMW e36 / e46 / e90 de főleg e36 érdekel, hogy mennyire bírja P fokozatban való állás enyhe lejtőn?

Figyelt kérdés
Enyhe lejtőn még nyugodtan hagyhatom vagy szigorúan kerüljem így is?

2024. máj. 24. 18:13
1 2 3
 11/26 A kérdező kommentje:

Kézinél én sem értem, ott mindig előbb a kézifék aztán váltó.

Csak ez esetben ez azért fontos, mert ha netán tönkremenne a kézifék akkor addig az enyhe lejtőkön használhatom a P fokozatot? Nem tud törni ott bármi?

Jobb szeretnék tisztában lenni dolgokkal az automatával kapcsolatban is minthogy hülyeséget csináljak.

2024. máj. 24. 18:47
 12/26 anonim ***** válasza:
Nem ismerem az automatákat, de P-ben nem kéne magától behúznia a kéziféket? Mi a különbség akkor az N-hez képest?
2024. máj. 24. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/26 anonim ***** válasza:

"ma 18:35"

nagyon vicces, egyrészt feszül, másrészt nem a seggemből húztam ki.

2024. máj. 24. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/26 anonim ***** válasza:
Támadszd ki kővel a kerekeket báttyyaa akkor nem kopik se a kézifék se a váltó és mindenki boldog!!
2024. máj. 24. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:
2-3 nak igaza van, előbb kézi, aztán p, visszafelé fordítva. Egyenes úton sosem haszálok kéziféket, lejtőn így a jó, egyébként eléggé össze tud feszülni.
2024. máj. 24. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 A kérdező kommentje:
Én értem, de most automatáról van szó. Mi tud ott összefeszülni? Csak egy retesz van ott (körmös kapcsoló vagy bármi is az), és az a kérdésem enyhe lejtőn ez még belefér? Nem törik?
2024. máj. 24. 19:25
 17/26 anonim ***** válasza:
Én is automatáról, nyilván, ha P állásról beszélek. Nem tudom, mit bír ki, de elég csúnya hangja van, mikor a lejtőn álló, fékezetlen váltót kitéped p-ből. Igyekezni szoktam elkerülni ezt.
2024. máj. 24. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:

P-ben ennyi tartja:

[link]

2024. máj. 24. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 anonim ***** válasza:

Azért még van hova fejlődni és egyszerűsödni. Egy ideális automata váltón csak 2 fokozat lenne: egy D és egy R. Működése pedig: D-ben ha jár a motor, mentünk, de 0-ra fékezünk, akkor fogja és nem megy sehova (akár sík, akár lejtő), amíg nem adunk megint valamennyi gázt (a halálom egyébként is, ha elkezd lassan kúszni az automatás, nekem ne mozogjon egy autó magától, minden beavatkozás nélkül, ha én nem adok rá engedélyt). Ha mindemellett még a gyújtást is levesszük, akkor magától behúzza a kéziféket.

Ennyi. Gyakorlatilag végig D-ben van élete során, akár áll, akár parkol, akár megy (a tolatás kivételével). Gyújtás ráad, indul.

Továbbá fordulatszámmérő sem kell, tulajdonképpen minek is van??

2024. máj. 24. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/26 anonim ***** válasza:

#19


Basszus, ezek a hülye autómérnökök miért nem kérdeztek meg téged korábban..

2024. máj. 24. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!