Hogy van az, hogy a használtautóknál általában mindig 100-250 ezer közötti a km állás?
Talán próbáld meg kivenni a szűrőt a hahun. Van bőven 100k alatt és 250k felett is.
Amúgy igen, manipulálják.
#2
Nincs beállítva szűrő :D
#4 Nem az összes, de sokan. Ez ilyen össznépi játék.
Árultak egy kocsit 670.000km-rel, majdnem a legolcsóbb volt. Majd eltűnt a hahu-ról, két hét múlva 246.000km-rel egy kereskedő rakta fel. 1 millióval drágábban.
És a "mai műanyag autók" miért halnak meg 300.000-nél? 😃
Igen,a magyar nem veszi meg 200-250e felett futott autókat mert "biztos jönnek ki a bajok,sokat kell rákölteni"
Helyette zabálják kétpofára a hatszor visszatekert külföldről hozott csili-vili neppermobilokat aminek ezer rejtett/nem feltűnő hibája van de csak 150ezret ment.
Persze ez túlzó leírás,nagyon sok valóban leélt,sokat futott kocsi van de rengetegen elvből azonnal kihúzzák a 200e +-os példányokat legyen akármilyen állapotban
Az a baj, hogy ezt sem lehet így általánosítani, amit előttem írnak. Látom, hogy sokan hogy bánnak az autójukkal. Ezt nem is csak a vezetésre értem, hanem ha költeni kell rá, akár csak 5000Ft-ot is, mintha a fogukat tépnék. Olajcserét elhúzzák, jó lesz 3 évente a teszkós 15w40-es olcsó olaj is, "úgyis keveset megyek" alapon. Gumiból, ha már tényleg nagyon gáz, jó lesz az árokpartról kukázott, nehogy már 5-6 évente 150e-t költeni kelljen egy normális szettre, "hát lopom én a pénzt"?! Ha alkatrészt kell cserélni, mert különben megáll az autó, akkor jó lesz a legolcsóbb utángyártott is, úgyis csak fél évet kell hogy kibírjon, utána úgyis megy a piacra, "majd szop vele a következő tulaj"! Ha világít a hibalámpa, "kit érdekel, gurul, nem?!" Majd műszakin átmegy okosba. Stb... Rengeteg ilyen hozzáállást tapasztalok.
Nyilván akik ide írnak, kivételek, hiszen érdekli őket a téma, az autó nem olyan használati cikk nekik, mint a wc-papír. De a fentiektől még egy 50e km-t futott autót sem szívesen vennék meg.
Aztán vannak akik tényleg vigyáznak az autójukra, lelkiismeretesen mindent megadnak nekik, rendszeresen karbantartják, nem sajnálják rá a pénzt. Ez a másik szélsőség. Ilyen esetben egy 300e+ km-t futott autó is lehet patika. Csak ez elég ritka eset, ezért a piac általánosít és a futás alapján áraz be. Azaz a rengeteg többi "átlagos" 300e+-os fostalicskához hasonlítja ezeket is.
Aztán meg van a medián. Azaz az átlag 100-250e futású autó. A legtöbben ezt keresik. Ami már jó nagy értékvesztésen van túl, de talán, TALÁN még nincs lestrapálva rajta semmi akkor sem, ha még nem cseréltek benne azt-azt. Ez egy sztereotípia, mert ránézésre, főleg ha valaki nem a tulajtól, hanem kereskedésbe beadva, vagy importautóként veszi a kocsit, nem feltétlenül derül ki minden. Lutri. Mivel ezeket keresik a legtöbben, nem véletlenül erre tekerik vissza az órákat. Azért mondják, hogy sokszor a visszakövethető előélet, dokumentált szervizmúlt, sokkal többet számít, mint önmagában a futásteljesítmény. És nem feltétlenül az a jó autó, ami az olajcseréken meg kötelezőkön kívül soha nem volt szervizben.
Egy találó "mondást" tudnék ide idézni... "Állapotot veszel, nem kilométert"
Ergó egy 300-at ment autót is lehet megvigyázott, patika állapotú, de egy 100ezret futott is lehet egy leharcolt f*ostalicska.
Mert ezt igenylik az emberek!
Meg el is akarjak hinni, hogy egy kozepkategorias 15 eves autoban 80 000 km van.
En egy 263 000 km-t autopalyan futott autot vettem olcson, mert a km miatt senkinek sem kellett.
300 000 km-rel vagy 350 000 km-rel is megvettem volna, mert jo allapotban volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!