Kihagy egy henger?
Egy 1.8 literes turbós motorról van szó, motorkódja: AEB.
A gondok az indításnál kezdődnek: teker, sokszor nem indul be, amikor “beindul”, akkor is 4 hengerből 3 megy, az alapjárat ingadozik, leginkább 500-800 között, de gyakran esik lejjebb. Amikor lejjebb esik, fokozatosan teszi és le is áll. Gázadásra azonnal lefullad. Fokozatos gázadással felpörög, akkor úgy tűnik, minden henger megy, ontja a fehér füstöt. Ha visszaveszem a gázt, lefullad, ha tartom egy fordulaton, lefullad.
Találgatásokkal és szerelőkkel nem vagyok előrébb, valami konkrét kellene.
"Találgatásokkal és szerelőkkel nem vagyok előrébb"
Nem értem mit szeretnél. Nem vagyunk ott, nem tudjuk diagnosztizálni, csak tippelgetni tudunk. Távgyógyítás, meg home office autószerelés szerinted létezik?
Szerelővel miért ne lennél előrébb? KIZÁRÓLAG azzal leszel előrébb.
Legalább egy tucat szerelőnél jártam már (Audira szakosodott szerelőnél is), és senki sem tudott mondani semmit. Emelett majdnem félmillió forint lett erre az egy hibára költve és egyikkel sem lettem előrébb.
Találgatni én is tudok, gyújtásprobléma, üzemanyag-ellátás probléma, elektromos hiba, alapjárati motor stb. Fél éve csak tréleren jár. Szeretnék pontot tenni a végére.
És ne ragadjunk már le annál az egy mondatnál ami pont nem is a probléma megoldását segítené előre 🙏
Tudni kéne mi az ami kizárható, mit néztek meg rajta, mi lett cserélve benne, mi az ami gyári mi az ami utángyártott alkatrész.
Minden sértés nélkül, mit vársz? Felsoroljuk ugyan azokat amiket te, meg még 5-10 lehetőséget? Milyen infót vársz és hogyan oldanád meg a birtokában a problémát?
Egyébként típusspedifikus facebook csoportokban is segíthetnek, lehet valaki rá is nézne neked aki a közelben tartózkodik.
Diagnosztika volt, semmilyen hibakódot nem tárol, a motor ott van részben szétszedve, látom hogy mi történik de a hiba nincs meg. Az, hogy olyan alkatrészeket cserélgetek, amik amúgy nem a hibát okozzák, sem a lelki világomnak, sem a pénztárcámnak nem tesznek jót. 😃
Akkor, mit tudnék mondani, amivel előrébb lehetne haladni akár csak egy kis lépéssel is a megoldáshoz?
Pl. azt leírhatnád, hogy mi lett benne kicserélve. Mi az amit megnéztek, kizártak akik nézték.
A diagnosztika nem hibakódolvasás gyanánt kell ilyenkor, hanem élőadat figyeléshez. Mikor ingadozik az alapjárat, minden értéket szépen lehet látni a motorvezérlőben, amiből lehet következtetni.
#6 Mások megoldása egyáltalán nem biztos hogy neked is jó lesz, mert mint írták, lehet ezernyi ok.
Nem tudsz mondani semmit, amivel mi innen távolról meg tudjuk mondani. Helyben kell diagnosztizálni. A hibakódolvasás önmagában nem diagnosztika.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!