Honnan és hogyan lenne ésszerű 2. generációs Prius-t vásárolni?
Sziasztok!
Párommal szeretnénk venni egy Toyota Prius-t (2. generációs) a következő paraméterekkel:
- 2006- utáni gyártás
- 250.000 km futás alatt
- káreseménymentes
- megbízható tulaj, aki gondosan vezette és karbantartotta az autót
Az eddigi tapasztalataim szerint alig van, olyan autó, aminek nem lenne köze balesethez vagy ne lenne valami alattas problémája. Tudom, hogy ezek a paraméterek magas elvárások egy lassan 20 éves autótól, de ezeknek még a közelében sem találtam megfelelőt.
1. Ti ismertek esetleg csoportokat/oldalakat (akár külföldit), ahol könnyebb lenne megtalálnunk a megfelelő autót?
2. Esetleg ismertek olyan embert/kereskedést, aki a szempontok alapján megkeresi a kívánt autót?
3. Ha külföldről vásárol az ember autót, akkor hogyan bizonyosodhat meg annak előéletéről és egyáltalán megéri behozni?
Az első autóvásárlásunk, így nincs túl sok tapasztalatunk, de ahogy mi látjuk az az, hogy rengeteg az átverés az egyébként túlárazott autópiacon. Szeretnénk, hogy egy korrekt/megbízható autót vegyünk, ha már kifizetünk 2-2.5 millió Ft-ot érte...
Köszönjük előre is a válaszokat!
9. Neked miért nem jó a hybrid? :D
Megértem a szívó benzin pártiakat, hybridellenesek tömegét és társaikat, de elég szubjektív kinek mi a jó nem?
10
"Wie lange halten die Batterien von Hybridfahrzeugen? Die durchschnittliche Lebensdauer der Batterie liegt bei 125.000 bis 160.000 km. Bei ordnungsgemäßer Wartung kann sie jedoch auch länger halten. Bei einer durchschnittlichen jährliche Fahrleistung können Sie mit 6 bis 10 Jahren rechnen."
"Die Kosten für den Austausch der Prius-Batterie liegen zwischen 2,000 und 4,500 US-Dollar. Selbst wenn Sie sich für den Einbau einer gebrauchten Prius-Batterie entscheiden, könnte der Einbau zusätzliche 1,500 US-Dollar kosten. Es ist wichtig, diese Kosten während der gesamten Lebensdauer eines Hybridautos einzuplanen. Einige Faktoren erhöhen oder verringern die Kosten für den Austausch der Toyota Prius-Batterie. "
10
Nincs hybridautóm. Utoljára 10 éve vettem új autót. Ezt elhasználom amíg szét nem esik. Most bajban lennék ha újat kellene vennem. Nem bízom a legtöbb gyártó termékében. Hagyományos váltóval, szívócső befecskendezéssel nem létezik gyakorlatilag sem szívó sem turbó autó. Az ültessük le a hasát a földre Pesten a nyomvájúban őrület? Nagy suv meg kell a fuxomnak nekem egyedül városba. Mostanában sok 2-es Priust látok. Ők tudják. Én csak fotelszagértő vagyok a kérdésben. 10 éves laptopomban a 3. aksi van. Villanyos autók állítólag bírják 10 évig, de közben folyamatosan degradálódnak.
"Was kostet ein neuer Akku für den Renault Zoe?
Sie betragen für Zoe, Kangoo ZE und Twingo Electric jeweils ca. 9000 Euro."
Meggondolnék egy 10 éves elektromos autó vásárlást ahol várhatóan befigyel egy közel 4 misis költség. Ki fogja ezeket megvenni 10 év fölött?
Hybridnek az egy misis akkucsere költsége ehhez képest bagatell, de egy nagykorú autónál sokminden befigyelhet.
Sérülésmentes nagykorú autó? AHA...
"ahogy mi látjuk az az, hogy rengeteg az átverés az egyébként túlárazott autópiacon. "
Mi a fuxért adnék el egy hibátlan autót? Majd ha xaraxik.
"Túlárazott" Ez mit jelent. Nekem csak annyit hogy csóró vagy fukar vagy.
Ennyi az új autó, kenyér,... Drága? Nekem igen. Csóró vagyok? Igen.
* Hagyományos automata váltóra gondoltam.
DSG-nem kellene.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!