Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tisztán elektromos járműveknél...

X0 kérdése:

Tisztán elektromos járműveknél a hátsó kereket szokás meghajtani és fékezni generatív fékezéskor?

Figyelt kérdés

Mondjuk személygépkocsinál ilyenkor elől is csomagtartó van, és a hátsó, nem kormányzott kerekeket könnyebb meghajtani, így ha nem kell összkerékhajtás, gondolom azokat szokták. Mivel generatív fékezés csak meghajtott keréknél lehet, így gondolom amíg elég azt fékezni, csak azt fékezik, így csak erős fékezésnél kell a többit is.

Hibridnél előfordul, hogy az egyik kerékpárt a belsőégésű, a másikat a villanymotor hajtja? Például az elsőket a belsőégésű, a hátsókat a villanymotor. Köszi.



#villanyautó #kerékhajtás
máj. 12. 21:40
 1/2 anonim ***** válasza:
91%
Minden hibrid más. Például a Volvo csinált olyat hogy egyik kerékpárt hajtja a benzinmotor másikat az elektromotor, de a németek viszont a benzinmotor és a váltó közé integrálják az elektromotort.
máj. 12. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nem feltétlenül.


"Hibridnél előfordul, hogy az egyik kerékpárt a belsőégésű, a másikat a villanymotor hajtja?"

Van ilyen, pl. a korábban említett Volvo, de a BMW-nek is van/volt ilyen hajtáslánca (225xe)

máj. 12. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!