Értelmes dízel 1 millió környékén? Vagy maradjak a szívóbenzinnél?
Röviden a lényeg, hogy kizárólag pályázásra lenne használva a kocsi. Budapesten lakom/tanulok, szüleim Győriek, ahogy sok barátom is, ergo sokat járok haza, majdnem minden hétvégén. És őszintén kezd a tököm tele lenni a MÁV-val:D
Budapesten belül meg sem fordulna a fejemben, hogy beleüljek, isten ments, otthon meg van két benzines is, szóval ha ott kéne futkosni, arra is van más lehetőségem.
Na mármost, erre átírással, első szervízzel, stb lenne összesen kb másfél millióm.
Szerintetek?
50-60-ig azért kellemesen megy az 1.9d/sdi. 4-5. fokozata hosszú a váltónak, hogy értelmes végsebessége legyen. Ezek gázolajpárán éldegélő spórológépek. Az 1.4 benya és az 1.9d között legalább 2 liter/100km a különbség. Az 1000 km-en 20 lirer, ami 12000Ft, 100000km-en 1.200.000Ft mai "árfolyamon"
Itt a legdurvább dízeles extra költség az adagoló folyás szokott lenni, de az is megáll 100e alatt.
Jó kis gépek ezek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!