Múlthéten vettem kereskedésből egy autót. A hibákért reklamálhatok-e? Bővebben lent
Tehát ahogy elhoztuk már hibát írt ki olyan 100 km után. Guminyomás jeladó. Szervizbe kiderült a guminyomás oké, jeladó a hibás.
Állapotfelmérésen azt mondták innen el ne vigyem, veszélyes, hátsó fék kuka. Fém a fémen. Fel is marta a tárcsát a fém. Érdekes, mert hangja nem volt. Másnap kicserélték.láttam is, döbbenett. Csak a fém volt a fékpofán. Teljesen elkopott.
A kereskedő az árból nem engedett, merthogy kitűnő állapotú az autó.
Ami érdekes 2022 novemberben volt a műszaki, azóta 3000 km-t mentek vele. Hogy ment át ilyen fékekkel a műszakin? Vagy 3000 km alatt tud ennyit kopni? ( akkor már a kereskedő tulajdonában volt majd ők használták néha lóti futi autónak)
8 eves egyébként.
Érdemes reklamálnom?vagy hagyjam?
Direkt kiemeltem neki, hogy ne csapjon be, beteg gyereket hordok, vagy mondja e a hibákat.
Egyebkent google ertekelés szerint nagyon pozitiv ez a hely. ...ezert is hittem neki.
#4 "Tudom meggondolatlan vásárlás az előzetes felmérés nélküli, de a végén elfogy a pénz a kocsibérlés miatt"
Megkérdezhetem, hogy helyileg hol vetted az autót?
AZt azért tudni kell hogy a használt autót azért adják el mert nem jó és nem fognak rá költeni.
AMelyik autó jó azt meg nem adják el.
Olvastam értéjeléseket, sokan nagyon elegedettek, hozzá se kell nyúlni a tőlük vásárolt autóhoz.
Lehet annyit teszek, hogy az üzletkötőnek vagy tulajnak küldök egy emailt minden rosszindulat nélkül, hogy maskor az ilyen buta naív vevők figyelmét hívják fel a vásárlás előtti állapotfelmérésre. És elküldöm a fotókat a fékről. Mert elvileg tökéletes állapotban lévő autot vettem meg amit elmondásuk szerint ők átvizsgáltattak.
De nem reklamalok, nem háborgok.
#15 Ez egy idiótaság. Miért ne adhatna el valaki jó autót? Szerinted mikor például egy fiatal vesz egy autót fillérekért, akkor örök életében azt fogja használni, kivéve, ha szar? Nekem egy F Astra volt az első autóm, már vásárláskor sem volt túl sok baja, de autószerelő vagyok, seperc alatt gatyába ráztam, patyolat volt az autó, 180 ezer kilométerrel, ami 23 évesen nem rossz, ráadásul ezekben 300 ezer is simán megvan. És képzeld el, be fogsz szarni: ELADTAM! Nyilván az ember előre akar lépkedni az életben, így az első autóját is előbb-utóbb el fogja adni, akkor is, ha jó. Mint én.
És pont az életben való előrelépés egyik másik állomása a család is, ami szintén váltásra késztet rengeteg embert, fiatalon még jó móka egy kupé, de a gyereket betenni hátra előre döntött ülésen keresztül már nem vicces, váltani kell.
Épp a napokban beszéltem egy ismerőssel, ő is most árulja az autóját, amit mi szedtünk ráncba és szép állapotú, mert sajnos egészségügyi problémák miatt le kell tennie az autót.
Beüt a szar és kapargatni kell a pénzt, hát mit lehet tenni, el kell adni az autót, a vonat olcsóbb.
Meg még ezeken kívül is ezernyi oka lehet annak, hogy eladjon valaki egy autót. Nem tudom mikor és miért kezdett el terjedni ez a baromság, hogy jó autót soha nem adnak el, csak szart, mert már nem egyszer olvastam. De akárhányan terjesztitek, akárhányan mondjátok, akkor is egy orbitális f*szság marad.
Ez így kamu ahogy van. Olyan nincs, hogy fém a fémen megy a fék és nem tűnik fel. Vagy annyira nem értesz hozzá, hogy nem tűnik fel, akkor meg öngól. Ezzel nem tudsz mit kezdeni. Hozzáértőnek meg kellett volna nézni, ha neked nincs hallásod.
Nyomásszenzor meg piti összeg, ráadásul helyben jó volt. Lehet pech is. Lehet, hogy már sz/rakodott és időnként bedobálta a hibát. Sose fog kiderülni
Nincs mit reklamálni, tanulópénz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!