Renault kang.1.9 turb.dci.Az autó nagyon jól húzott.Egy előzés alkalmával a motortérből tompa puffanás majd az erő fele elköszönt. Elvileg leverte a turbócsövet amit visszaraktak de az erő nem jött vissza. Nem akar húzni gyenge a mot .Mi okozhatja?
Nincs check lámpa semmi nem jelez vissza a műszerfalon hogy probléma lenne.
Turbó nem fúj ki sehol olajat nem hordja.
A puffanást be tudtam annak hogy le lőtte a csövet a turbóról elég fosul van gyárilag felrakva. A turbó köpenye kissé kúpos rá van tolva a gumicső azt rajt egy bilincs.
Csak az a fura hogy vissza rakták aztán ugyan olyan gyenge.
90-ig úgy ahogyan megyeget(előtte kis vad disznó volt) de 120 nál nem megy jobban az autó csak csigatempóban gyorsul padlózott pedál mellett.
Rá kéne nézni a MAP szenzorra menet közben mit mutat, én 99%-ra azt mondom hogy valami miatt nincs töltőnyomás, ezért nem kap több üzemanyagot a motor. Ezeknél a régi common raileknél az OBD még elég primitív, azok a diagnosztikák hogy "turbófeltöltő töltési teljesítmény alacsony" és hasonlók még nincsenek, tehát ha valami van a turbóval, azt közvetlen OBD diagnosztika nem fogja megállapítani.
Én így külsőleg továbbra is gyanúsan nagy összeköttetést látok aközött, hogy lelőtte a csövet, és hogy továbbra sem megy. Ezek a dolgok általában nem maguktól történnek, elég nagy a valószínűsége, hogy az egyik dolog a másiknak a következménye, csak a sorrend az ami nem mindegy.
Amit még lehet ellenőrizni az a wastegate, ami ezeknél vákuumos, ha lehúzod a szolenoidról a vákuumcsövet, látni kéne ahogy kinyílik, majd vákuumra bezárja. Ha nyitva marad valamiért, akkor ugyanúgy nincs turbó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!