Milyen olajat használtok a szervíz által feltöltött olaj helyett?
"Teszem fel csak a felét engedik le és azt öntik fel friss olajjal."
Valószínűtlen, hogy egy szerelő visszacsavarja az olajleeresztő csavart, miközben folyik az olaj. Kényelmetlen és nincs haszna belőle.
A normál ügymenet, hogy leveszi az olajbetöltő sapkáját, felemeli az autót, kicsavarja az olajleeresztőt, leveszi a szűrőt, felrakja az új szűrőt és visszacsavarja az olajleeresztőt. Ennyi idő alatt megszűnik az olaj folyása, csak csöpögni fog. Azt felesleges megvárni, mert marad benne 1-2 köbcenti olaj, ami semmit sem számít.
Aljas helyeken előfordulhat, hogy megnézik, hogy mennyit futott az autó a legutóbbi csere óta és rámondják, hogy jó lesz ez még. De ez nagyon ritka.
Ha meg akarod nyugtatni magad, akkor a nívópálcárol cseppents egy kis olajat egy papírzsebkendőre. Látni fogod a színét és ahogy szétfut. És tedd meg ugyanezt az olajcsere után. Hasonlítsd össze a két papírzsebkendőt. Lesz különbség.
Nos pici adalék.
Tegnep megvolt az olajcsere a.... márkaszervízben.Sajnos nem mehettem be a műhelybe munkavédelmi okok miatt.
Ma lecseréltük újból az olajat.
Az olaj színét nem ecsetelném de biztos hogy egy frissen cserélt olajnak 40 km után nem sötétbarnának kellene lennie. Ráadásul látszott hogy az olajleeresztő csavarhoz hozzá sem nyúltak. Alig lehetett meglazítani és a porosodásból is látszott hogy nem lett kitekerve.
Sajnos az igazamat nem tudom bizonyítani a szervíz felé. De számomra a leírtak elég bízonyító erejűek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!