2010-es volvo autón nagy kár lehetett ha a kárérték 600ezer és 1,2 millió közötti ársávban lett megállapítva?
Kinéztem egy Volvot amit megvennék 2010-es évjárat. 1 hónapos korában történt ha történt a káreset, ezután még az első tulajnál volt 2014 év végéig, ekkor volt eredetiségvizsgálat ezért gondolom ekkor lett eladva. Lekérdeztem több helyen is de a kár helye meghatározatlan így nem tudom mi lehetett.
Szervízben egy átvizsgáláson meg tudják állapítani ha össze volt törve az autó annyira, hogy veszélyes legyen vagy futómű stb létfontosságú károsodott?
2014-ben 1 hónap különbséggel volt mégegy eredetiség vizsgálat.
Most van a 3. tulajnál, aki kereskedőtől vette (beszámított autó ezért gondolom a kereskedőnél lement tulaj nevéről) így ő lehet a 2. tulaj akitől venném.
Kérdeztem de nem tud róla semmit (vagy nem mondja el ugye nem tudhatom)
Így viszont félek, nehogy rossz autót vegyek. A vételár annyi, mint egy átlagos másik autó ebből a típusból tehát nem egy sokkal olcsóbb vagy féláras autótól várok csodát.
Egy gyors festékréteg vastagság mérés a szerkezeti elemeken mindent elmond, akár olyan sérüléseket is, ami nem szerepel a kártörténetben, mert mondjuk saját hibás baleset és már nem volt CASCO.
Egy kárjelentés egyáltalán nem jelent semmit. Ha a javítás szakszerű (egy új autó esetén nem kóklereket fizetnek), akkor nem érdekes, akár egy közel GTK esetén sem. Ha a javítás kókány, akkor egy kis sérülés is lehet fájdalmas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!