2010-es volvo autón nagy kár lehetett ha a kárérték 600ezer és 1,2 millió közötti ársávban lett megállapítva?
Kinéztem egy Volvot amit megvennék 2010-es évjárat. 1 hónapos korában történt ha történt a káreset, ezután még az első tulajnál volt 2014 év végéig, ekkor volt eredetiségvizsgálat ezért gondolom ekkor lett eladva. Lekérdeztem több helyen is de a kár helye meghatározatlan így nem tudom mi lehetett.
Szervízben egy átvizsgáláson meg tudják állapítani ha össze volt törve az autó annyira, hogy veszélyes legyen vagy futómű stb létfontosságú károsodott?
2014-ben 1 hónap különbséggel volt mégegy eredetiség vizsgálat.
Most van a 3. tulajnál, aki kereskedőtől vette (beszámított autó ezért gondolom a kereskedőnél lement tulaj nevéről) így ő lehet a 2. tulaj akitől venném.
Kérdeztem de nem tud róla semmit (vagy nem mondja el ugye nem tudhatom)
Így viszont félek, nehogy rossz autót vegyek. A vételár annyi, mint egy átlagos másik autó ebből a típusból tehát nem egy sokkal olcsóbb vagy féláras autótól várok csodát.
Nem is erre voltam kíváncsi nyílván nem lehet tudni ennél az autónál. Az érdekelne, hogy aki találkozott ekkora kárértékkel mi volt a baj, hogy legyen viszonyítási alapom.
Illetve a komolyabb töréseket ami miatt nem éri meg megvenni az autót látják e a szervizben vagy nem férnek hozzá mert olyan helyen van.
Biztosan látszik a kérdésből is, hogy nem értek az autókhoz. Ezért is viszem be átvizsgálásra vásárlás előtt. De ha vannak komoly hibák amikhez nem férnek hozzá nem látják úgy gondolom át érdekes e foglalkozni az autóval.
Ebből a típusból nem sokat árulnak így megnézem az összes lehetőséget.
Totalcar-t kértem le, carverticalt pedig azért hátha van kép. Én is így gondolom, hogy azóta sok idő eltelt és kijött volna ha komoly a gond, de mégis csak jó tudni, hogy lehet törve volt. Ezt a szerviz tudomására tudom hozni így.
6-os szerintem nem értjük egymást. Engem az érdekel, hogy vannak e olyan elemek a kocsikon általánosságban, nem pont ezen amik például a szerkezetet gyengítik ha törve volt az autó de a szerelő nem látja. Mint ahogy írják, hogy a motort is akkor lehetne 100%ra megmondani ha szétszednék.
Magyarul ha sejtem, hogy törve volt ad e az átvizsgálás akkora biztonságot ebből a szempontból, hogy meg merjem venni.
A kárértéket azért írtam le, mert a totalcar-nál olvastam, idézem kb: ,,azért ha egy autón 2,5millió kárérték van tudhatjuk nagy volt a baj”
Ilyesmi válaszra gondoltam: Például 1 millió felett sejthető, hogy komolyabb volt a kár vagy ha egy autó árának bizonyos %-a volt a kár nem éri meg. Vagy gyári alkatrész + munkadíj szerepel és ez még nem nagy összegnek szàmít mert ténylegesen mondjuk felébe kerülne csak casco és csere ami belefér.
Lehet, hogy vannak ilyen taktikák akkor jó lenne tudni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!